måndag 20 juli 2009

Uppdrag!

Så nu är det dags för ännu ett litet uppdrag mellan chris och mig;). Denna gången skulle vi ta 3 bilder och så ska den andra se om den kunde lista ut vad bilderna var tagna på;). nu har jag visseligen 4 bilder här, men jag kunde inte bestämma vilka 3 av dom jag skulle ta;), så det fick bli 4 helt enkellt:p.
Jag är ytterst tveksam till att Chris kommer göra sin ikväll, men jag gör det nu så har jag det gjort;). Har även hört att han är extremt nära på att åka på kicken, eftersom han aldrig sköter sin deadline ordentligt haha. men vi får se vad som händer och fötter i framtiden;).

Så Chris, vad är nu dessa 4 bilder tagna på?:p. Skitlätta så dessa borde vara en pice of cake!












3 kommentarer:

nipple extension sa...

Första bilden: Kort från kortspel, kungen!

Andra bilden: En ros

Tredje bilden: Gitarr från guitar hero

Fjärde bilden: Tv skärm

burningtears666 sa...

Bara ett fel chris:D! sista bilden var ken park filmen;) haha.

den slake sa...

Jag trodde första bilden var jesus!!

HAHAHAHAHAHAHAHA !!!!

Men nu ser jag ju att det är ett kungen i en kortlek när Chris sa det ^^.

Andra var enkel, likaså tredje..

Fjärde fattede jag inte.. HAHAHA