lördag 18 juli 2009

Lite arg, och jävligt glad och peppad inför Metallica ikväll:D

Hann med ett inlägg till haha;).

Sovit i hela 4 tim nuu, wieee! Blev ganska så borta av tabletterna igår, Så jag låg säkert och njöt av dom i över 2 tim innan jag somna;) haha.
Låg och kom på en massa bra saker jag ska göra som vanligt, och gissa om jag nu när jag vaknat tycker att dom är lika bra?!! haha nja verkligen inte! fattar inte varför livet blir så jävla enkellt bara man stoppar i sig lite tabletter haha. man har lösningar på allt, och allt är så himla enkellt och skönt! önskar jag var lika jävla positiv i verkligheten.

Jag vaknade ju givetvis på bästa humöret idag:D. lite borta still av tabletterna haha. men ikväll ska bli grymt kul:D!

Måste även bara nämna att jag tycker det är lite sent att börja tänka på att be om ursäkt nu. Och ville du be om ursäkt så gör det direkt till mig istället för att springa till mina vänner. Jag har absolut inget imot dig, men du har ingen anledning att ens bry dig så varför ens engagera dig?!! Du är en svår människa vet du det?!

Sen angående dig, så kanske du borde tänka lite. Jag tror du ljuger för mig. Du kan inte bara säga en sak sen ta tillbaka det. Fattar inte varför, av vilken anledning?! Varför sa du det ens från början då?
Du har fortfarande chans att ändra dig, men tiden är knapp, väldigt knapp.
Och anser du att detta är rätt så ska jag inte hindra dig, jag kan inte tvinga dig till något du själv inte vill. Men jag önskar att du skulle ha tänkt till lite mer innan du bestämde dig, och inte se alla jävla små hinder som världsproblem. För så jobbigt är det inte.
För detta kommer troligtvis förstöra det mesta. Kanske inte för dig, men för mig så kommer det det. och förhoppningsvis så vet du varför. Jag har aldrig lyckats så länge innan, men nu kände jag att jag var på rätt spår, och bryts det så har jag tappat hoppet, igen. och då är det förstört.


Näpp, nu efter att ha kastat lite skit på vissa så ska jag hoppa in i duschen;). Sen fixa mig och senare dra vidare till h-fred;). Jag är så jävla pepp:D!!!!

"Why can Ill see it in youre eyes when you say its not there, dont they say that eyes cant lie?"

3 kommentarer:

Giraffabort sa...

Ha så skoj ikväll, Geson!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
burningtears666 sa...

Spelar ingen roll om du skulle be om ursäkt 150ggr, jag skulle aldrig förlåta dig ändå. för dig hatar jag verkligen av hela mitt hjärta. så sluta engagera dig i mitt liv, börjar bli jävligt trött på dig. och lägger du inte av snart så byter jag bloggportal, el nej föresten jag vet, jag kommer börja skriva om dig här, väldigt detaljrikt om jag säger så, så får folk veta vilken jävla patetisk människa du egentligen är. tror faktiskt folk skulle ha ganska så stort intresse av att veta det, eftersom dom flesta jag känner läser detta. har inte sagt mkt om dig innan till dom, störstadels eftersom jag skämms över ditt jävla beteende, men whatever, det kan ju komma till att bli ganska så intressant läsning som sagt;)!
Ge upp förhelvete!