onsdag 8 juli 2009

Pissdag!

Gick som sagt upp vid 6 hugget idag, var inte så jobbigt som jag trodde. hade väl inte hunnit komma in i djupsömn antar jag. det som därimot var lite jobbigare var att tabletten fortfarande satt i, vilket gjorde det hela lite svårare att prata och gå haha. men ORKA prata och gå klockan 6 på morgonen liksom;).

när jag kom in till stan runt halv 7 så gick jag ut med toy, plocka gräs åt eddie med. bad johan byta hos honom för 3 dar sen, och det hade han ju?! nej. så morgonen började med att jag fick bli förbannad haha. och ilskna kärringar på morgonen är inte johans favorit direkt haha. så han gick så snällt in i sovrummet och la sig igen efter lite skäll;).
nää morgonen kan jag vara en riktig häxa alltså haha. blir nästan lite skrämd av mig själv;).

sen efter promenaden så var jag ju givetvis pigg, och förbannad dårå haha. och som sagt, somna förbannad går icke för mig!
så jag tog och läste en tidning och försökte lugna ner mig lite;), det funka faktiskt tillslut;).
huvet gav med sig. så jag somna väl om runt 9 tiden och vakna kl 11 av att jim jäävel kom och ringde på som vaaaanligt!!!! gaaaah!!!
efter det kunde jag inte somna om. så jag palla upp röven och satte igång och börja leta efter en massa papper, förgäves kan jag säga. fattar inte vart dom kan vara:S. men skitsamma nu behöver jag dom inte endå längre!

mötet idag gick åt helvete! mer behövs inte sägas. joo föresten, jag vart så förbannad så jag fick ett återfall och bet av min halva tummnagel!!!!!

drömde iaf en kul dröm förut igen;).

jag skulle ge mig in i militären:D haha. yeeah suure, like that gonna happend! haha.

iaf så skulle jag åka till eksjö, fick gå igenom 100 hinder innan jag väl kom dit. och när jag väl kom dit så träffa jag elin på en bar. jag var redan försenad till militären med en och en halv dag. men elin jävel söp mig full istället hahaha. så vakna hon och jag med ett duntäcke på oss dagen efter på något jävla tak i eksjö haha:S..
iaf så drog jag min röv till militären, bakfull som ett svin. som tur var så hade alla väntat på mig. vi var ett gäng på cirka 20 personer som skulle utbilda oss. jag var ensam bruud:D!

iaf så visa det sig att vi skulle massera ut i skogen och vara borta i minst ett halvår!
jag hade packat min väska för 2 dar:S, och då hade jag packat ner festkläder med haha. högklackat osv haha. så bra jobbat maria!
efter första natten ute i skogen fick jag åka akut ut till ett sjukhus, det visa sig att jag var redo att föda:O! okej:S. jag fick en söt liten flicka;). el söt var hon väl kanske inte alldels nyfödd och dan haha. men iaf, hon var min och det var allt som betydde något;).
resten av storyn lämnar vi onämt;).

har drömt förjävla många gånger nu den senaste tiden att jag fått barn, vet verkligen inte varför:S. enligt "drömmarnas betydelse" så betyder det ju död om man blir gravid el får barn:S.
så jag hoppas verkligen inte på att den skiten stämmer!!!

johan kom hem nyss, så vi beställde pizza;). det satt fint;). jag hade ju tänkt laga kycklingfilé idag, men det får bli en annan dag;). åt upp 3/4 av pizzan nästan:p. kaan ha ägglossning haha!
och då kan jag verkligen käka! kan sätta en tusing på att jag är hungrig inom en timme igen!

jag tror jag ska gå och lägga mig nån timme nu, huvet är inte med mig idag. sen kommer farmor runt 19-20 tiden och hämtar mig, så det blir sviffet idag med. jag och nils ska lira lite zelda då, chris skulle kanske ligga och titta på haha. måste ju ge honom det där kok stryket idag med:D! den katiga jävlen ska få;) haha.
sen kanske det blir film med, med el utan dom iaf;). så inatt ska jag vara uppe länge och bara göra allt jag inte kunnat göra på ett par dar nu;). titta på film, ta en låång nattdusch, spela med falida förhoppningsvis. ligga på internet en sväng;). läsa osv;).
älskar såna nätter då man kan vara ensam;).

min bror skicka sms förut med, han fråga om han kunde få sin födelsedagspresent i förväg. jag skulle ringa något samtal som kostade 200kr, så okej tänkte jag. why not, spelar väl ingen roll om han får det nu el den 28e. sen när jag hade ringt så sa han snällt tack så msn, och skrev sedan direkt efter och fråga om jag kunde låna honom 200kr hahaha. jäädrans unge säger jag bara haha. men det sa jag nej till.

näpp nu ska jag byta hos eddie och sen hoppa i säng nån timme;).

btw jag såg den vidrigaste bilden jag sett i hela mitt liv idag, blir verkligen spyfärdig!
har visat den för johan och culle, tror dom håller med faktiskt! blääääääääää!
not faunisk!

Hatar allt med denna dag hittils, please someone make it better!

Elin och Malin får ha det så jävla gött på festivalen!!! ha kul åt mig med pööööllooor!

"You dont know what you got until you missing it alot"

Inga kommentarer: