tisdag 21 juli 2009

Gråtande barnbarns tårar!

Usch nu känner jag mig mörbultad, vilket jag kanske inte borde, but iam anyway!

Somnade faktiskt i ca 45min förut efter att jag duschat. Låg och läste aftonblandet och sen så kände jag hur jag sakta försvann;). Whatever tänkte jag bara sen somna jag;).

På tal om aftonbladet så är det lite scary det här med svininfluensan, dom vet ju inte så mkt om den än. men dom räknar endå med att över 40% av sveriges befolkning ska bli smittade:S. Känns som att jag är riktigt påläst om just det ämnet nu haha. skulle kunna nämna en massa grejer om just det, men nej det pallar jag inte just nu;). vilken tur va?!:p haha.

När jag vakna så ringde jag nisse eftersom Chrisse fisen inte hade hört av sig än, vilken plutt han är!
Iaf så följde nils med mig bort till kiosken så att han kunde hålla toy utanför medans jag köpte cigg och kollade om min jävla mobil hade kommit hem, men nej det hade den icke! Så kommer den inte imorn så kommer jag ringa dom där jävlarna på 3 och fisa i luren!
Jag som sålde en mobil åt dom igår=(, men inte ett skit får man för det haha.
Nämen helt ärligt faaan vad bra jag skulle passa på 3!!!! Malins mobil har ju pajjat, sen igår så ringde jag och prata med henne, jag börja ju givetvis babbla på om 3 och hur bra dom är och att hon verkligen borde välja dom pga det och det haha. 5 min senare var hon fast och ville att jag skulle hjälpa henne direkt med att beställa en haha. Jag kan mina saker:p.

Iaf så palla Chris hit röven sin tillslut. Jag packa ner lite skit och sen drog vi ut i skogen och grilla och bada;). Inte världens härligaste väder ikväll kanske, men det funka;).
Så vi hade det riktigt mysigt ute vid sjön;).

Toy har fått för sig en dum ny grej nu haha. om man fejkar att man tar bort en fästing på honom så blir han helt knäpp haha. Toootally Craaazy azzå! haha. nämen han börjar lukta som fan på fingrarna och typ vill käka upp fästingen. fast att man då inte har nån haha.
Så det är både johans och culles nya intresse tydligen haha, elaka mot han! så får ni inte göra mer!!!!

Efter att vi grillat och allt och jag kommit hem så blev det att dra iväg ett samtal till nils. jag hade inte ens tagit av mig jackan innan jag ringde. toy är så jävla van nu att jag bara slänger in väskan och sen så går vi en sväng direkt. Så när jag kom hem förut och skulle gå innanför dörren så tvärstanna toy haha. han skulle inte gå in trodde han, trotts att han vart ute i skogen lös i nästan 3 tim haha. Så givetvis fick han som han ville, det var bara att slänga in väskan och påsen och pallra sig bort till nils som hängde med ut på en långpromenad i månljuset;) haha. romantiskt va?!! hahah:p. nämen det var skönt;). kvällspromenader är alltid dom bästa;).

Så nu ligger jag här i sängen och funderar på glasblåsning i Slitshult. kunde ha gjort iaf. nu blir det att käka lite piller sen troligtvis att styra med lite annat;).

Cuz you fucking left me all alone with my betträ! hahaha!

Take Care!

"What happend if you get half dead twise?:O"

Inga kommentarer: