torsdag 30 juli 2009

Brunettmia

Igår blev det harrys, en trevligt kväll. Imorn blir det troligtvis att gå ut med;).
Har ju som sagt saknat det, så det ska bli skoj;).

Idag vakna jag efter kl 3:S, inte bra! Men jag har tabletter jag tänkt att trycka i mig strax;). Så dom lär väll få mig att känna som att jag är inne på mitt 3 dygn utan sömn ändå;).

Chris och nils kom in en sväng ikväll. Vi drog ner och handla och sen stack vi hem och började med maten direkt;), potatisgratäng;).
Det satt riktigt fint;), men vad mer kan man förvänta sig när jag fixat käket;) haha.

Först skulle Culle se Aik, efter det stack vi och hyrde film;). Dumpad blev det, och den var grymt rolig alltså;), lätt roligaste filmen jag sett på mkt länge, kommentarerna i filmen är mästerverk;).

Nu orkar jag inte skriva mer, bloggen börjar ju som sagt bli jävligt tråkig och trälig!
Bara ett jävla pass att behöva skriva varje dag.. Så jag tror the end is close för brunettmia haha.

Det hela har klarnat nu, att det skulle bli så lätt det trodde jag aldrig. Skulle ha lyssnat på dig från början.

"Trouble will come, and they will paste"

Inga kommentarer: