lördag 4 juli 2009

Mördarmia?!

Idag kaan det vara kvavt!!!! och den värmen är 100ggr värre än solskensvärme!
så just nu sitter jag här och är kletig som en jävla kletfis!
aaah vilket nasty ord, kletfis haha!

sitter och äter ostbågar med;), det är verkligen nr 1 för mig;).

åkte in till stan förut vid 10, det tog imot att gå så tidigt kan jag säga..
men när jag väl kom in till stan så fixa jag mega frukost åt johan och mig sen gick jag och la mig igen;). och vaknade nu vid 2;).

drömde som vanligt värsta sjuka drömmen, vet inte vart ifrån jag får alla mina otäcka drömmar ifrån:S, nu drömde jag att jag slog ihjäl en brud:S.. kommer inte ihåg vad hon gjorde mot mig, men jag vet att det var en skitsak:S. och tydligen så var jag en sån som slogs jävligt mkt i drömmen. efter att jag slagit ihjäl henne så kom hennes jävla kompisgäng på typ 10 pers hem till mig för att ge igen tydligen, så jag förberedde mig både mentalt och psykiskt för att kunna skydda mig själv. och när dom väl kom hit och jag tänkte hoppa på dom så backa dom haha. mm precis 10 pers mot lilla mig, och jag var inte så feg så jag hade massa vapen och shit, min kropp var mitt enda vapen haha;).
men dom backa iaf och det hela sluta med att jag hade värsta festen i en stor lada på kvällen och alla hennes vänner kom dit och vi hade skittrevligt haha. fast jag var på min vakt hela tiden, för det hela känndes för lätt för att vara sant!

sen helt plötsligt så ser jag en av brudarna i gänget försvinna bort mot ett oanvändt rum i ladan, hon tittade på mig med "kom med här" blick, så jag tänkte nu jävlar ska jag få det här överstryket en gång för alla.

när jag kom in i rummet stod hon mitt på golvet i mörkret, det enda ljus som bjöds på i rummet var dom trasiga brädornas hål i taket.
hon stod där helt stilla och bara vrålglodde på mig, jag försökte titta mig omkring och se vart fällorna var, för att möta henne helt ensam var too easy! och hon skulle vara alldeles för feg för det. även om hon såg jävligt katig ut där hon stod och vrålglodde haha. så så dum var jag inte.

helt plötsligt så kommer det in 2 tjejer till och ställer sig brevid henne och gör likadant, vrålglor!
okej nu börjar det likna något tänkte jag;), fast fortfarande föööör enkellt.
men jag bestämde mig ändå för att gå till attack nu, jag kunde inte vänta längre!
och precis som jag börjar springa imot dom så öppnas ena ladgårdsdörren upp och utanför står 5 polisbilar och säkert minst 10 poliser och har dragit vapen imot mig:S. nu låg jag lite illa till haha.

så nu hade jag inte så mkt val, jag var tvungen att ge upp. polisen slängde till mig såna där extrema handklover dom har ni vet, som både händer och fötter är fast i hahaha. så farlig var jag tydligen;) haha.

så när jag satte mig i en av polisbilarna så visste jag att jag aldrig någonsin skulle få uppleva friheten igen, vilket kändes förjävligt!
bilturen till fängelset skulle tydligen ta 24 tim:S, så jag hade tur när jag insåg att polisen som skulle eskortera mig var chris:D hahaha.

24 hours with james!:D hahaha.

aja iaf det var min dröm;) haha. lite kul att få spela lite cooling ibland med;), inte ofta man får det;) haha.

och visst det är säkert skittråkigt för er att sitta och läsa om mina drömmar, men det skiter jag i haha. tycker att det är skitkul att ha dom uppskrivna så att man kommer ihåg dom;).

nu ska jag iaf fixa lite käk åt mig och darling;), självklart åt barnet med;).

naaj nu kom jag på vad det var bruden gjorde som jag slog ihjäl i drömmen, jag trodde att hon brutit nacken av toy, så det var därför jag gick på henne. jag var så jävla arg alltså! sen mitt i slagmålet får jag reda på att hon inte alls gjort det, utan bara rivit honom på magen, fast hårt då alltså, han blödde jätte mkt.
men så när jag fick reda på det så släppte jag henne och började gå min väg trotts att jag fortfarande hade en ilskanivå på 100!
men då säger bitchen att hon önskade att hon vridit nacken av honom istället!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, p*****i******p, sorry bitch men det var verkligen inte rätt läge att säga dom orden, ilskennivån ökade nu istället till 250! och jaaa resten vet ni ju, dom orden förde henne rätt ner i graven.

aja nog om min dröm som sagt;).

ikväll blir det räkor, film och mys för min del iaf;). ska bli naajs;). var länge sen jag gosa nuu:p haha.

hoppas ni andra får en trevlig kväll;). och nej jag går verkligen inte i mordtankar som man kan tro pga mina drömmar hahaha. fattar verkligen inte varför jag drömt om så mkt död och elände på senaste tiden:S..

Take Care!

"You take what you get"

Inga kommentarer: