måndag 13 juli 2009

10 ordspråk/citat!

Okej chris och jag kom på ikväll att det var extremt länge sen vi gjorde något fult här på bloggen, så vi bestämde att det var dags igen;).

denna gång ska vi lägga in ordspråk och citat i våra "vanliga" inlägg. så alltså ett helt vanligt inlägg fast vi lägger in ordspråk och citat i texten som förhoppningsvis kommer passa in något nått som nått;).

så jag kommer skriva lite om dagen idag, lite smågrejer bara som jag inte nämde förut i bloggen att jag gjort. inlägget kan komma till att bli lite konstigt och orelavant, men men;).
10st ordspråk/citat gömmer sig i följande text;). find then:D

Here we goo:

var som sagt ute och gick med toy förut, gick förbi kyrgården en sväng med för att se så att blommorna på mickes grav inte var vissna. brukar göra det ett par dar i veckan. och när jag stod där så tänkte jag på hur dumma vi människor egentligen är, vi kastar lort på de levande och blommor på de döda. hur fan går det ihop sig egentligen?!! som sagt vi är dumma!

Jag sitter och är lite sur nu faktiskt, skulle ha brännt av hinders gamla platta uppe hos faster idag, men hon hitta inga skivor:(. yeeah suuure! en dålig ursäkt är ju bättre än igen iaf haha.
nämen vi ska köpa skivor nu i veckan;), så jag kan få min efterlängtade skiva;). för i det bandet är jag verkligen sådär kär ni vet, som man aldrig vart förut;). lustigt det där, att när man väl blir kär så har man aldrig någonsin varit så kär innan haha.

Jag kan även nämna igen att jag verkligen älskar malin idag!! hon är en ängel utan vingar!! haha;). tack vare henne blir det att få gå och se metallica;).
så jag fick även ringa det där tråkiga samtalet till katrin förut med, och säga att jag inte kunde vara barnvakt:S. men det var som hon sa, bättre med ett ärligt svar än ett falskt nej haha.

nagellacket har jag fortfarande inte tagit bort föresten:S, ser ju förjävligt ut haha. imorn måste jag nog tjata lite till på johan om att få en ring:D! vill ju så gärna ha en till mina naglar nuu;). han tror att efter 7år så räcker det med att ge mig en kyss på handen haha. visst det är trevligt, men en ring av diamanter och safirer varar för evigt;).

Nu lever jag som sagt i menstider haha. så jag har haft satans ont idag!:S. och vart satans betträ!!!
jag borde fått nog! men det är ju inte mutters fel att skruven är för liten;) hahaha.

Så idag fick man ta saken i egna händer;) haha. och det bästa med onani är ju att man inte behöver klä upp sig;) haha.

Vart även lite besviken på min kära vän chris idag, han bröt ett löfte han hade lovat:(.
Samtidigt som jag kan förstå han, en pojke som går och lägger sig med ett sexuellt problem vaknar upp med en lösning i handen haha.

nils den jävla fisen kom ju inte bort ikväll!!! han var för trött och bestämde sig för att stanna kvar hemma i sitt jävla poolen!!! men bättre en polare i poolen än en polare i röven;) haha.

Nä fan nu ska jag gå på toa känner jag, även den starkaste måste ju ta i när ho skiter;). haha nej jag ska faktiskt inte bajsa, men är otroligt pianödig;).


Så natti natti people;). and good luck finding all of them;).

Läs gärna Culles med: http://justinsane.bloggagratis.se/

Inga kommentarer: