fredag 10 juli 2009

Spelkväll!

Idag försov jag mig:S! har inget minne av att jag stängt av klockan:S. och denna gången kan jag inte skylla på tabletterna heller. för jag vakna vid kvart i 6 imorse och hade det förbannat svårt för att somna om. vakna av att jag typ kliade johan på låret haha. antar att det kittlades eftersom jag fick en smäll hahaha. aja så jävligt var det iaf;).

"I don't wanna sleep tonight, dreamin's just a waste of time"

tillslut lyckades jag somna om iaf, och vakna inte förens 10.40:S, skulle gått upp senast kl 9.00:S. eftersom jag skulle åkt med chris in till af. när jag såg vad klockan var så hoppa jag som ett skott upp ur sängen haha. skrek på johan att vi skulle åka om 5min, slängde mig efter en cigg och mobilen och ringde chris. det visa sig visst att han redan var påväg hem haha. när jag såg på klockan så trodde jag att den var 9.40, inte 10.40 haha. så det var lite försent kanske. men det var bara bra, för så fort jag fatta lugna hjärtat ner sig och jag kunde andas ut haha.

så jag gick en morgonpromenad i lugn och ro med toy istället;).

eftersom jag var tvungen att åka in till af idag, och johan var tvungen att vara inne i stan till senast 12.30 så fick farmor skjutsa oss istället. och eftersom johan och jag tydligen inte var dom enda som försov sig idag så ringde jag nils och fråga om han skulle med in han med. och det skulle han ju.
så först när vi kom in till stan så blev det en trip till det efterlängtade systemet!!!:D. wiieee äntligen har jag fått mitt vin:D. kommer smaka fint ikväll;).

skulle ju egentligen gått upp till s-racet idag, men jag tar det imorn istället;). då är det säkert mer röj och mer folk;).

"Every time I look at you, baby, I see something new.
That takes me higher than before and makes me want you more"

nisse kommer hit ikväll och så ska vi ha lite spelkväll;). drog hit mitt psp. ( hatar att säga att det är mitt, för det är det inte! mickes, och kommer alltid att vara). iaf så ikväll blir det tecken, buzz, guitarhero osv;). chris skulle väll titta förbi en sväng med.

nu ska jag slå min faster en pling;).

"When I look at what my life's been comin' to, I'm all about lovin' you"

Inga kommentarer: