måndag 27 juli 2009

7år!


Passar på att skriva lite här nu, så har jag det gjort idag med.

Har sovit illa som en bajs inatt, ångesthelvetet har vart på mig hela natten och dagen idag igen. So I guess Ill have to say welcome back!


Trodde att jag kanske hade lyckats komma över skiten, lyckats ta mig ur det. Men jag hade tydligen fel på den fronten med. Och jag har faktiskt inte en aning om vad det är som utlöst skiten den här gången heller. Har som sagt mått prima den senaste tiden. Kanske till och med för bra, och då hinner väll skiten i kapp en kanske, vad vet jag.


Tankarna går på högvarv som vanligt, paniken i kroppen studsar omkring som en jävla studsboll.


Vaknade med det, men sen när jag sprang ner till stan så gick det över lite, och halvägs hem igen så slog skiten till igen. Då vart jag tvungen att sätta mig på en bänk och bara andas ut en sväng.
Fattar inte varför jag får den här jävla skiten! Obehagligt som fan är det!


Pratade med grabbarna om att åka och bowla lite senare förut, men jag palla inte ens det heller! Jag sa ifrån för jag kände det att såhär kan jag bara inte visa mig, då skämms jag ihjäl! Gå omkring som ett jävla darrande asplöv helt fokuserad på att få paniken ur kroppen, nej tack! Då håller jag mig hellre inomhus där ingen kan se mig..

Du vet!


Men jag jobbar som sagt på att få bort skiten, och nu känns det lite bättre faktiskt;). Så håll nu tummarna på att jag slipper skiten inatt! Och verkligen resten av veckan med! Vill inte sitta här inne i lägenheten helt ensam med ångest!
För som det känns just nu har jag inte lust att hitta på ett skit på hela veckan.


"Its weighing heavy on my mind, If Ill come out on top this time"


Kom precis ut i duschen, har städat hela jävla toan nu. Skulle ju ha gjort det igår, men det palla jag inte. Så det fick bli idag istället. Så nu är det rent och fint där;).


Annars har jag som sagt inte gjort så mkt idag. Var ju nere på stan och förstörde lite pengar;), det blir man ju alltid gladare över;).
Efter det stack Johan och jag och handla lite gott tills ikväll;).
Blev räkor som vanligt;). Vi skulle ha käkat kräftor men dom tar ju som jävla tid att tina så det fick bli shrimps istället;). Och det är ju lika gott så det spelade inte så stor roll;).


Johan åker ju till Wacken imorn på våran 7års dag, så därför firar vi lite ikväll istället;).
7år med samma fis, det trodde jag aldrig första gången jag såg honom;). Kommer ihåg i början när vi träffades, jag var så himla rädd över att han skulle lämna mig. Tänk om jag vetat just då att jag skulle få tillbringa över 7 år tillsammans med honom;). Nu tänkte jag skriva något dumt haha, det man inte vet lider man inte av hahaha. Men jag skämta bara;). Jag har haft 7 underbara år tillsammans med honom;). Han har ställt upp som tusan för mig och utan honom så vet ifan hur jag hade kunnat klara mig igenom allt. Så du är bäst helt enkellt Johan! Och älskar dig det gör jag verkligen fortfarande<3.> Jag älskar dig av hela mitt svarta hjärta som en viss ung man sa en gång;), right back at ya!:D haha.

Japp så nu vet ni alla vad jag lär styra med ikväll;). Så ring inte och stör haha;).
Nämen det blir filmmys och god mat, få saker som slår det;). Saw 5 btw, den har jag stora förhoppningar på eftersom dom 4 innan har vart förbannat bra, el förbannat smarta gjorda;).


Nej nu är det dags att fixa lite innan filmen stängs på;).


"Ill still feel down, but Ill come around.
It has nothing to do with you, its just something im going through"



Inga kommentarer: