fredag 10 juli 2009

Insekter!

Okej nu ligger jag här i min säng, med snebena och funderar på att skaffa rasta, samtidigt som jag spelar fejk kristen.

haha nej det gör jag inte, men jag kunde ha gjort;). drimot är det en flugjävel som jävlas med mig som fan! jag bara hör hur han skriker nananana när han flyger förbi mig!!! hora!! slutar han inte snart så kan jag lova att till morgondagen så har vi en fluga mindre här i världen! och tro mig jag är verkligen inte den som gillar att döda djur, snarare tvärtom, finns ingen jag vet som är så mån om alla djur som jag är, mår fortfarande skit över en skalbagge som jag råka spola ner i handfatet för ett par veckor sen haha. men vadå jag kunde ju ha hjälpt han!
men flugjävlen som är här nu är så otroligt katig!!!!!!!!! värre än chris faktiskt haha!!!! och då kanske ni förstår att död är den enda utvägen?!:p

chris och nils har varit här ikväll, och vi har spelat guitarhero som tusan:D! fan jag var ju mkt bättre än jag trott;). fast det kan ju bero på att jag spela mot chris och nils denna gång haha. och inte mot micke som var proffs på det. en jävla skillnad haha.
blir troligtvis att lira en sväng imorn med, om jag inte sticker in till s-racet. kan ju verkligen inte bestämma mig:S. men det märks;).

just nu ligger jag och försöker trycka i mig mackor och mjölk, allt för att slippa bakfyllan imorn. smakar verkligen skit när man druckit:S.

nu hörde jag en mygga med!!!!!!!!!!!! wiiiiiie! kom hit så kan vi brottas din fule faaaaan!!!

prata med en gammal bekant förut med, det var trevligt;).

aja dags att sova antar jag.

hm I wanted more ffs!!;) haha. still betträ!;).

"What if I say I want more?"

Inga kommentarer: