tisdag 7 juli 2009

Lägg märket till...

Ligger i sängen och fryser som ett svin! iskall är jag! blääää! vääärm mig moysan!;)

Ska strax hoppa i säng, ska upp vid 6 imorn:S. fy fan för det säger jag bara!!!! är jag inte glad över. skulle ge vad som helst för att slippa! anyyyything oki?!!!!!!

ska åka in till stan och fixa lite imorn, sen tar jag mig in ut till svi igen förens efter 20.00 imorn heller:S. så morgondagen I dont like haha!

egentligen vill jag slänga på en film nu, men jag ska ju som sagt upp om 5tim typ:S. så jag kanske borde försöka sova?!!

och imorn börjar festivalen också:S. skrev fel igår i bloggen. Så kan vi inte bara skippa morgondagen snälla?!!
sett fler festivalfolk idag, och folk som pratat om den. och nej nej man blir ju inte alls tjurig!!!
fattar inte hur fan det går ihop sig att jag kommer missa den haha. kommer bli 5 långa dagar om jag säger så! måste verkligen se till att göra något annat kul av dom annars dööör jag!
Vad sägs om att spendera 5 dagar på rad som i artiklen i aftonbladet idag chris?!:p haha.
Och på lite andra ställen, det skulle ju vara lite kul:D.

vin ska jag iaf köpa mig imorn, något måste jag dränka mina sorger i hah. kan va skönt att bara sitta hemma för sig själv med flaskan ibland;), och bara prata med sig själv;), då får man bästa svar iaf;).

Idag har jag och grabbgänget spelat lite kubb, och krocket;). på tal och krocket så visste ni att man i hm heter det kricket?! el polo?! el vad fan heter det i england där man spelar typ krocket fast man sitter på hästar?!! hm anyway, i den sporten har man rätt till 30min tepause om man känner för haha. så jävla b! haha.

sen efter det så drog vi ut och gick en sväng, jag hitta mina årets första kantareller:D! så nu jävlar ska jag och faster ut och traska igen:D! så jävla kul;).
grabbarna lär jag ju inte få med mig på det, tråkfisar! lär er hitta nöjet i att plocka svamp! haha.
vi dumma oss lite nån timme el mer i lekparken vid vattentornet. jag plocka blåbär på strån åt culle och nisse, men tror ni jag fick någon tillbaka?!! nej nej!

sen åkte jag och chris in till stan, jag behövde cigg. och sen käka vi på sibylla med. åt upp hela idag:D!

sen åkte vi ut till snokebo på lite bad, kasta lite macka med;). sen skulle vi åka hem, men bestämde oss för ett dopp till;).
uppfriskande och skönt;).

chris klaga lite på mina förändringar med haha, jag la någon kommentar om att jag nog skulle tycka det skulle vara mysigt med en bebismage, även fast jag absolut inte vill ha det just nu! då sa chris att han inte hade trott på det jag sa om det hade vart för ett par år sen haha. så drog han jämnförelsen att jag då hade sagt typ: Johan drack mitt blood, gud va mysigt haha. då hade han trott mig haha.

men det stämmer nog, jag känner mig till och med själv lite förändrad. men jag tror som sagt att det har med att göra att jag faktiskt börjat tänka jävligt mkt på framtiden. jag har insett att även jag kommer dö en vacker dag, jag är inte odödlig, lääängre;) haha.

och för var dag som går så börjar jag släppa det här med att leva i nuet, vilket känns förjävligt. alla mina beslut grundar jag nu istället på min framtid. är det rätt om jag gör så?! vad kommer det leda till i framtiden?!! om jag fortsätter som jag gör kommer jag ens ha en framtid då?!

finns så mkt jag vill hinna med, så mkt jag vill se och platser jag vill hinna besöka. kommer jag hinna uppleva dom?! det hela kan ju faktiskt vara slut imorn.

som den snygge och smarte james dean en gång sa: "Dream as you´ll live forever, live as if you´ll die today".
och det ligger förbannat mkt i det.

jag har förbannat många visioner om framtiden, och jag vet precis hur jag vill ha det. men jag tror inte för 5 jävla öre att jag ens kommer komma i närheten av dom. men utan framtidsplaner ingen framtid?! right?!

nog om det, det får sluta som det gör helt enkellt;). fait has it own way;). och jag tror faktiskt på ödet, el kanske inte ödet, men jag tror att allt som händer är på ett el annat vänster meningen att hända. och jag tror inte vi kan ändra på det, därimot påverka det. så slutar det hela inte som man ville så var det helt enkellt inte ment to be;) haha.

en sak till om idag, chris har haft en av dom katigaste dagarna idag! så det blir stryk next time Ill see yaaa bitch! ett riktig kok med stryk! Fuck you maan::D!

nä fan nu måste jag sova, så att det blir morgon snart och jag får uppleva den bästa dagen i mitt liv:D! noooooooooooot! please save me!

just det, dagens kommentar med! jävligt dålig men ful:D! haha.

mia g: har din pappa bytt bil?
chris: Jaa, ny färg, nytt märke och allt.
mia g: Jaa, jag märkte det.

Hahahaha så kass! och jag la inte ens märket till det roliga i det förens chris sa det haha. såg ni, nu blev det ett joke till i den meningen haha;).

godnatty! and Take Care!

"Now or Never"

Inga kommentarer: