onsdag 15 juli 2009

Karlgänget!



ÅÅÅh vilken underbar natt;).

We should do that more often:p haha.

Igår var det faktiskt jävligt roligt;). Jag, johan, jim och emil var ute i försjön och grillade lite;).
chris var där en snabbis med, så vi passa på att bada;).
efter att han åkt så gick grabbarna upp på berget, jag palla inte så jag stanna kvar och skötte elden.
då vart det lite långtråkigt, men sen när grabbsen kom ner igen så vart det fyr i elden igen;) haha.

Dagens Kommentar:

- Fy fan så äcklig du ääär! jävla äckelsnopp!
- Vadå, du har ju haft den i munnen!

Hahahahaha! Så klockren:D

Vart ganska onykter igår om jag säger så haha. lite väl kanske.. haha;). men det var ett tag sen jag var så onykter, så det var väl dags;). har till och med minnesluckor hahaha. vet att jag var hos elin en sväng igårkväll när jag kom hem, men hälften av det besöket är lite oklart haha.

Efter att jag kom hem från elin så gick jag hem till jim en sväng, vart förbannat trött, så jag ville gå hem och lägga mig. Johan sa att jag skulle vänta på honom, han skulle strax gå han med.
och när han kom hem så satte vi oss utanför oss och började prata om en del grejer, det var faktiskt riktigt mysigt;). vi brukar inte prata så mkt längre, men detta kändes som att åka tillbaka 6 år i tiden då vi jämt satt och pratade om allt mellan himmel och jord;). på den tiden då vi verkligen älskade att prata med varann och den andras åsikt om saker och ting var det enda som egentligen betydde något. det var tider det;). så jag vart lite småkär i han igen igårkväll;) hahah.

när vi väl satt där nere så kom en fimp flygandes nästan på oss haha. så johan vart vansinnig och skrek upp till grannarna haha. visa sig att det var några vi kände, så johan och jag tog på oss skorna och sprang upp till dom;). det var trevligt det med;).

efter ett tag kom min trötthet tillbaka, så jag bestämde mig för att kila ner. efter 5min ringde det på dörren. det var en snubbe från festen över som undra om han fick komma in haha. jag känner ju honom från innan så det var ju helt okej;).

vi satte oss i soffan och han började berätta en jävla massa fula och konstiga grejer faktiskt haha. bland annat att han hört av ett grabbgäng från hfred att dom har velat fråga mig i månader, utan att våga, om jag skulle vilja ställa upp och visa mig i underkläder och jag fick 5000kr!! hahahhahahahahhaha!!! hm oooookaaay:S!!!!
Jag vet vilket grabbgäng han menar, men herregud vad patetiskt hahaha. finns människor till allt. men frågan är ju om det verkligen var sant, el om det var han som var villig att betala det för att se mig?! hahah.

Aja jag tar det hela med en nypa salt haha.

Johan kom ner efter ett tag, han vart lite chockad över att han var här haha. men dom satte sig ner och prata och tog varsin öl;). Sen kom det mer folk utanför.

och när vi tillslut hade lyckats få iväg alla så trodde johan att jag skulle ställa mig och laga mat åt honom haha. Noooo way goosse!!! haha. jag ville ju bara sova!!! och då fick jag lite dåligt samvete att jag inte gjorde det åt fisen faktiskt:(. haha.
men han tryckte i sig chips istället;).

Sen ville johan sätta sig ner och prata igen haha. men det ville inte jag hallåååå!!! haha.
han tjatade som fan, kom och sätt dig här nu så pratar vi. vi måste prata lite. bara sitta och prata med varann liksom. vi gör ju aldrig det längre.
Vem är bruden i detta förhållandet egentligen johan?!!! hahaha.
Jag ville ju fan inte prata mer! jag var ju faunisk haha!

tillslut tog vi oss en dusch iaf;). vi luktade fan av all rök från brasan.

Sen flöt natten bara på:p haha.

Så jaa gårdagen var underbar;). om man bortser från vissa saker. men innert inne visste jag väl hur det låg till, så jag fattar inte varför det tar så jävla hårt varje gång. Men jag måste skärpa mig, så enkellt eeeeerä:D! men känns gör det, det kan jag inte neka till...

"You think you can have it all"

Idag vet jag inte riktigt än om det blir harrys med elin;). Jag är faktiskt sugen. var så jävla länge sen jag gick ut. och det måste fan bli ändring på det;). Jag är ju som bortblåst ur "Partymarknaden" nu för tiden hahaha.
Kan ju inte påstå att jag inte tyckt att det vart skönt, men fan, lite saknar jag allt mitt gamla jag;) haha.

och jag känner att det behöver hända lite spännande saker i mitt liv igen;).

en liten undran har jag med, vem fan är det som lägger in alla fula kommentarer här på bloggen?!! haha. säkert nils el chris som håller på och fular sig haha!

Sitter och lyssnar på hinders End of me, och herregud vad bra den är! Texten, finns inga ord!
Musiken är mitt sätt att förmedla hur jag mår, och framförallt hur jag känner.
Och just nu beskriver den låten verkligen allt!

"Du har förstört allt, precis allt!"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur äre tjejen? Du verkar inte ha det lätt i livet, ut med dig i världen och se dig omkring.

Kom sedan hem och knacka på min dörr, så ska jag ta dig i min öppna famn och krama dig natten lång!

Med vänliga hälsningar Bengt-Arne

burningtears666 sa...

Hahaha vad gulligt av dig bengt-arne! hahaha! betalar du resan med el?:p haha.

Rosaläderstövlarmedkardborreband! sa...

Nej det är inte jag som lagt en massa kommentar. Du är en bajs (med h) om du tror det!

burningtears666 sa...

haha jag tror det! så då är jag det;) haha. men utan h:et så är jag nada! så det är viktigt att de är med fan!;)