torsdag 16 juli 2009

Rolig utekväll;)

Gårdagen! hö hö hö säger jag bare!

Nämen det var riktigt roligt igår alltså;). Bästaste på länge;).

Var och bada en sväng med grabbsen och halva karlgänget med en sväng innan jag börja dricka och göra mig i ordning;). Vi såg väääärldens största äckligaste spindeljävel igår med!!:S, uuhuu bara ryser när jag tänker på den:S..

Efter det så gick jag upp till elin, där brudarna redan börjat dricka. så jag klunka mitt ganska så snabbt för att komma ifatt;). målade naglarna svarta med:p tss.. skitsnyggt med svarta naglar, men mina är inte tillräckligt långa för det än:S. dom ser långa ut utan något på dom, men sen när man slänger på lite lack så ser dom astöntiga och korta ut haha. men skitsamma!

efter ett tag drog vi upp till mikaela och madde, där bjöds det flitigt på lakritssnaps! vilket satte fart på det hela i kroppen haha.
vart förbannat onykter alltså, men det är aldrig fel så jag ska inte klaga;).

"Den om inte helan tar, han heller inte halvan får" hahaha:D

sen drog hela brudgänget och jag ner till harrys. var smockat med folk alltså! träffa en jävla massa jag inte pratat med på länge, så det var riktigt trevligt;)! jag har missat en hel del nu när jag vart borta från "partymarknaden" haha. but now im back:D!
nä att harrys kunde vara roligt, det har jag inget minne av alls kan jag säga haha. men igår var det najs;).
har som sagt saknat utelivet lite, så jag ska verkligen bättra mig på den fronten;). har blivit lite för mkt spenderande med grabbsen, och visst jag har haft skitkul med dom med så inte för den delen;). Och dom skulle jag nog med sakna nu om det skulle bli tvärtom;). tror det var länge sen jag varit så jävla glad och lycklig som jag vart den senaste tiden med dom, var ju inte igår jag skrev om min ångest här el hur?!:p. den har jag inte sett alls mkt av dom senaste månaderna;), han har hållt sig borta och det tackar jag gudarna för;). nämen allt har vart så simpelt och skönt med dom;).
men jag får försöka hitta en bra komb dom imellan.;)

sjöng givetvis igår med:S, fattar inte varför jag alltid går upp och gör den där skiten! borde jag inte lära mig?!! det är väl kanske scenen som loockar:p, för den saknar jag grymt mkt!
prata med en kille som jobbar nere på alv nu i sommar som skådespelare, jävla pullfis han ääär!!! jag vill också stå på scen=(..

efteråt begav vi oss hem till mikaela igen för mer shots;) haha. satt och prata en massa skit och hade trevligt.

som sagt en underbart rolig utekväll igår, det behövde jag, så tack för den brudar;).
ser fram imot nästa;).

dagen idag har inte sett allt för händelserik ut, åkte ut till södra vi som bestämt. (och jaa för er som undrar så tog jag bort mitt inlägg från inatt haha. att skriva onykter är inget bra, en läxa till jag måste lära mig. blir så jävla sentimental när jag druckit haha. så inlägget igår var verkligen töntigt haha).
iaf, jag gick och la mig en sväng efter maten, var grymt trött efter min natt inatt.
ca 2 tim senare kom nöffen chris och väckte mig haha. och det var väl dags att gå upp så det gjorde inte så mkt;)

katig som få har han iaf vart idag haha. vore det inte för att han är så liten och weak så hade jag klått han för länge sen;) haha. men en vacker dag så säger det bara PANG! BOOM! hahaha.

"Gå och ställ dig mellan dom" haha.

Vi gick iaf ner till brunnsparken en sväng med toy, köpte glass på vägen dit;). Sen åkte vi och bada en sväng med. inte så överdrivet skönt i vattnet längre faktiskt. men det funkar;).

När jag kom hem så var både toy och jag grymt hungriga, så vi har slängt i oss massa käk nu och är mätta och glada;). Toy vart så mätt så han rapa ca 10ggr och sen sprydde haha. nee stackars fisen:O.

"Dina ord och dina handlingar pratar inte samma språk"

Morgondagen ser inte så planerad ut den heller, blir nog lungt eftersom det lär bli ett jävla röj på sonisphere på lördag istället:D! MÄKTIGT!:D
och då måste jag ju vara taggad som tusan:p. Lääängtar!

Näpp nu ska jag nog strax slänga på en film tror jag, sen blir det att försöka komma i säng skapligt. iaf till runt 2tiden;) haha.

"Wish you never said that"

Inga kommentarer: