måndag 20 juli 2009

Igår/Idag

Gårdagen:

Vaknade vid halv 2 typ hos pers föräldrar, kände mig fortfarande seg som en bajs. Som tur var så fixa Ulrika en dunderfrukost åt oss med ägg och massa annat gott;). Det gjorde oss lite mer villiga att stiga upp ur sängen;).

Efter det ringde jag stackars chrisen och bad honom hämta mig. Det är bra för mig och dåligt för dig att jag känner dig chris haha. mööössa!:D
nämen det var jävligt gööölligt av honom att hämta mig;) haha. så tack!

När vi kom hem till svi så kände inte jag för att inte göra ett skit, så jag tvinga med mig chris på lite svampplockning;), nils följde med me;).
svamp hitta vi ingen, istället blev det lite smultron och blåbär som chris mer än gärna slängde i sig sen haha.
problemet var ju bara att jag råkade ge honom saltet istället för sockret haha. men han lyckades skölja av det sen;).

Dagens Kommentar:

- Här, kan du hålla bären?
- Jaa jag bär dom.

Hahahahaha!

Sen gjorde jag inte så mkt mer den kvällen, somna ju runt 22 tiden redan som sagt. vilket var jävligt najs;)!

måste bara berätta om en liten gjej jag glömde skriva förut. efter att johan och jag gått i går morse så gick emil tillbaka till tältet och la sig. när han vakna så hade alla åkt hem haha. snääällt!
iaf så bestämde sig han för att ta tåget hem till vby, problemet var bara att han senare vaknade i lköping hahaha. fy fan vilken otur haha! så han tog tåget hem igen sen haha.

dagen idag:

Chris ringde förut och fråga om vi skulle hitta på något, och det säger jag ju inte nej till. vill ju inte sitta helt ensam i svi och mögla! haha.
så vi drog in till stan en sväng, sen vidare ut till snokebo. först börja det regna, sen övergick det till värsta fina väädret;). hur najs som helst. iaf så bestämde sig culle för att slänga i mig den pullfjärten! gaaah!! hämnden är grymt ljuv christian!!!!

Sen drog vi vidare till ett av mina svampställen uppe i djursdala:p, först hitta vi inte ett skit. men påvägen tillbaka hitta vi lite iaf;). så dit måste vi åka snart igen;).

sen åkta vi hem och jag var dödligt hungrig, farmor tyckte att jag kunde gå bort och köpa mig en pizza, och visst det säger jag väl inte nej till, men helvetet är ju stängt på måndagar!! aargh!
Så det fick bli potatis, gräddfil och kassler istället). och det satt lika fint faktiskt, om inte bättre till och med;).

Nu ska jag ut med toy en sväng, måste ringa falida med;). dom hade tydligen ringt henne från Paradise hotell idag och ville ha henne på inteljuv;). nice ju:p. Den pullan har ju sån tur när det gäller allt sånt;).

Sen vet i fasiken vad jag ska hitta på, men något blir det väl;). kl är ju trotts allt redan halv nio, så man kanske inte borde göra något mer idag haha. fast jag har mina starka funderingar:p

"The phone cant replace youre smile"

Inga kommentarer: