fredag 3 april 2009

...

nu sitter jag här igen med vinglaset i handen, ska jag el ska jag inte?!
jag vet faktiskt inte.. efter gårdagens händelseförlopp så kanske det vore smart i att låta bli.
allt känns så jävla bra efter dom första glasen, men sen går det bara utför igen..
allt blir svart..

jag hatar att det ska vara såhär, att jag ska vara såhär!
vill bara vara normal, kunna se framåt och inte alltid behöva spela och gömma mig..
kunna tänka tycka och känna som alla andra helt enkellt..
jag lever som i en fantasivärld med en stor fet bubbla runt omkring mig..

"Cause the vodka's running in my blood
I can't stay sober
If it's over
"

och varför skriver jag ens detta här?! inte en jävla aning, tror inte att när man faktiskt sitter här och skriver att man tänker på att folk faktiskt kommer läsa skiten.
fattar inte varför ni ens läser heller?!! vad är det som är så jävla intressant med mitt liv?!
helvetet jag lever i kanske..

igår var en jävla skitdag, ångesten var en ren jävla pest!
jag gjorde verkligen bort mig totallt med, och det ångrar jag verkligen.
var ej meningen att dra ner dig i skiten med. så jävla onödigt av mig!
och det gjorde verkligen ont i mig att se dig så. har inte sett den sidan av dig på det sättet innan.
och det känndes...
och jag kan verkligen sätta mig in i din situvasion, det är just det som är så jävla hemskt!
och vore det tvärt om så vet ifan vart jag skulle ta vägen...

så jag vet inte vad jag räknat med att få ut ur det hela egentligen, mer än skuldkänslor och din nya hemska syn på mig kanske...
jag kommer inte göra om det iaf det är ett löfte! så illa tänker jag inte göra dig mer.. inte på det sättet iaf, el hur jag nu ska uttrycka mig..
det hjälpte ändå att få prata med dig så jag är tacksam för att du agerade som du gjorde.
jävligt glad att jag har dig så tack!

"Ill cant fix this by a phone. Im sick of saying sorry, you better of without me"

1 kommentar:

Anonym sa...

janne loooooover