söndag 19 april 2009

Inte riktigt meningen..

aaargh ibland blir jag arg på grannar alltså!!! gick bort för att slänga i en tvätt nu men givetvis så var det nån fis som inte fatta att han/hon inte hade nån tvätt-tid!!!
kuuuuul!!

hungrig som en gris är jag med! funderar på att dra ner till sibylla och köpa mig nått härligt;).
mjukglass lär det ju bli med isf:p. det var så jävla gott sist;). där har ni verkligen något som kan framkalla njutning och stöningar på högsta nivå;) hahaha.

sen plugghelvetet=(, fattar inte varför jag inte tar tag i skiten så att jag har det klart sen.. men jaja, måste fixas idag.

alltå jag måste säga att jag verkligen funderar på att byta blogg. är alldeles för många som vet om och läser denna nu. nästan i stort sätt alla jag känner läser:S.. + en jävla massa andra antar jag eftersom alla av nån lustig anledning värkar veta allt om vad som händer och sker i mitt liv.
det får jag ju höra när jag är ute. och visst det är skitkul att folk läser;). blir jätte glad av att höra att folk verkligen orkar läsa det jag skriver och kan finna det som intressant läsning.
men så har vi det där menet, att det var ju inte riktigt min mening från början, att folk skulle läsa skiten alltså haha.
ville mer ha bloggen för det är en bra sak att ta ut sin skit och alla sina innersta känslor på;). men det går ju inte här längre, eftersom personerna jag kanske vill skriva om i allra största säkerhet kommer läsa skiten haha.
och det finns så mkt jag vill skriva, om er alla i stort sätt. bloggen har ju funkat lite som min egen lilla psykolog;).

men jag funderar på att kanske skaffa en till;). en smygblogg där jag kan skriva om precis allt;). snacka skit om er alla mohahaha:p, haha nämen det skulle vara skönt att ha en till där ingen vet vem jag är och man kan skriva om precis allting, känslor, tankar osv.
fast samtidigt jävligt jobbig att ha 2:S...

aja får se hur det blir;).

"Vem försöker jag lura?"

1 kommentar:

Elin sa...

men haha. skriv dagbok då! känns en hel del smidigare.