torsdag 2 april 2009

Du får fan lägga på först! and he did it;) haha! winnermia;).

kom precis ut ur duschen, det var najs;).
idag har jag som sagt vart i vvik, åt på corner istället, vilket kanske inte var de mumsigaste med tanke på att det var maten därifrån jag spydde upp sist jag var sjuk:S.. satt och tänkte på de hela tiden så jag fick knappt i mig en halv korv och några pommes:S...
att spyor kan förstöra så mkt alltså, nu hoppas jag ju verkligen att de inte var pga maten jag spydde sist, men de tror jag inte.
och som toppen på snoppen just när vi satt och åt så fick jag se värsta fläskberget bakifrån, rakt ner i han svettiga rövränna!!!! mmm just want more baby!

körde fasters nya bil idag med, vilket var lite klurigt må jag säga.
den gick så jävla lätt och jag hatar såna bilar!

hade sån jävla huvudvärk under hela dagen i vvik med:S, inte fint. tror jag måste skärpa mig med mitt sovande alltså, min kropp pallar det inte...

sitter och funderar på vafan jag ska göra ikväll, träligt att sitta hemma kanske, fast det kan va jävligt skönt med.
vart lite sugen förut när elin ringde och sa att dom skulle sitta och dricka lite, men den känslan försvann rätt så snabbt när hon sa vilka som skulle komma. fattar inte ens hur malin kan vilja ta dit dom:S, el våga kanske är mer rätt ord. skulle aldrig jag göra..
och frmaförallt så skulle jag skämmas över att umgås med dom igen:/...
så jag vet inte riktigt hur jag ska göra åt den saken ikväll:S, träligt som sagt men men får se hur det blir;). efter ett par glas så kanske jag inte bryr mig;).

tänkte jag skulle skriva ett inlägg här inatt igen när jag blivit lite onykter;), kan va roligt att läsa imorn haha:p

aja take care!

"Please dont take him just becouse you can"

Inga kommentarer: