lördag 4 april 2009

Vårkänslor?!!! Ooh jaaa:D

plugga?!!! hm jaa du det ska ju va det... jag känner bara för att gå och lägga mig.
är helt jävla utmattad badå fysiskt och psykiskt...
idag har jag iaf lyckats äta lite, vilket är bra;).
käka på sibylla förut när vi var där och skulle köpa glass;). fick i mig överaskande mycket faktiskt haha:p

och nu har maria precis lyckats få i sig en hel räkmacka;).
känns konstigt, inte att äta alltså haha, men att äta ensam..
känns som att räckmackor inte är något man borde äta ensam..
men det är ju mitt val, så jag måste väl helt enkellt vänja mig...
mkt jag kommer bli tvungen att lära mig inom den närmaste framtiden...
och det kommer bli förbannat tufft!

efter våran lilla vistelse på sibylla så åkte chris och jag ut till skogen för en promenad;). det var förbannat skönt och uppfriskande;).
lustigt, men en skog kan verkligen ha mkt roliga saker att erbjuda haha.
culle och jag sprang omkring som små barn och fula oss som vanligt haha. kottkrig bla;).
skönt att kunna ha såna stunder ibland:p
hittade även några bra "grilla korv" ställen som det lär bli att besöka i veckan;).
hoppas bara på att vädret håller i sig tills dess, för fy fan vilket väder det vart idag;). hela kroppen bara skriker VÅÅÅÅR!!! och det vill vi ha mer av:p

tror jag ska ta mig snabbdusch och sen hoppa i säng alltså, kommer garanterat hinna piggna till igen tills dess, men då jävlar tar jag till stekpannan!!! haha:p

godnatt med er;). take care!

"Dont wanna see the sunrise, cuz when the morning comes they take you away from me"

Inga kommentarer: