fredag 17 april 2009

Nakna män på andra sidan sjön!

idag är jag faktiskt inte lika arg;). inte speciellt överdrivet glad heller kanske. men bättre än igår iaf;). vilket känns bra.

idag har jag vart med chris och nils i skogen igen. det var för jävla härligt alltså! skogen är ju lätt nya partyplacet haha;). nämen jag föredrar ju det långt före än att gå ut på fest iaf. lätt alltså;).

vi grillade lite men satt sen mest på bryggan och njöt;). har ju vart för jävla härligt väder idag med;). och jag kände verkligen att jag var tvungen att komma ut en sväng, slippa tänka osv. och jag kunde faktiskt koppla av ganska så bra. christian har ju en förmåga att alltid kunna muntra upp mig med, även om det är omedvetet haha. bra på´t är han iaf;).

så det har vart en väldigt trevlig dag med mkt frisk luft, sol och trevliga människor;).
en heldag ute i skogen;).

det behövde jag som sagt verkligen;).

köpte en liter vin förut, men jag är lite för rädd för att dricka det. vet inte riktigt varför jag köpte det, hade jag trott att det skulle få mig att må bättre el vad?!! så jag har valt att låte bli. för är det något jag lärt mig under min uppväxt så är det verkligen att alkohol inte löser några problem. så jag kanske borde ta lärdom om min läxa.

2 dar kvar. sen är det kört.

"Are my whole world just falling apart?! If it is, whos there to catch me?!"


saknar min puppe=(..

Inga kommentarer: