måndag 20 april 2009

En ensam gråtande chris utanför sibylla 13.15 imorn;) haha.















vakna kl 15.00 idaaaag!!!!! daaamn kan sova alltså!!! haha, men gött som tusan var det iaf:p.

behövde det;), har inte sovit ut på månader så det var riktigt nice:p. ändå så sov jag bara ca 9 tim. som en vanlig person sover varje natt ungefär. men för mig var det en riktig jävla sovmorgon:p.

förövrigt har dagen sett ganska så lugn ut. har tvättat och städat en del. tänkte fortsätta med det en del imorn med;). behövs här nu efter mitt lilla utbrott;) haha.
men tvätten blir jag inte klok på alltså. har tvättat både igår och idag, + att johan måste ha tvättat minst 3 maskiner i helgen, och ändå trotts det så är hela jävla tvättkorgen proppfull:S..
tror ni vi hade tvätt el?!! haha. nej nej inte alls.. så det måste nog bli att släng i ett par maskiner åtminstonde imorn med.

förutom det imorn så ska jag ner till skolan en sväng, sätta mig med datan:S. bläääää.
skulle ju som sagt ha pluggat idag med, men sen förut när jag hade planerat att sätta mig, hade till och med vart och köpt glass och sånt så det inte skulle bli lika tråkigt;)haha. iaf då insåg jag att böckerna var kvar i skolan, yeeeeah bra gjort marry!!!
lovade min kära "fröken" att jag skulle vara klar med upg tills imorn med:S.. så jag får väl se vad jag kan hitta på för ursäkt.

sen har jag spelat en del idag med:p. mafia wars;). har undrat nu ett par veckor vad det är för jävla helvete. men sen idag så tog jag mig lite tid och satte mig med skiten;). och det visa sig faktiskt vara ganska så skoj;). enda nackdelen är väl att det är så segt:/, är sån väntetid på allt:S.. och jag brukar vara den som verkligen hatar spel där man får vänta el som går på tid. men detta har jag bestämt mig för att ge en chans;). åtminstonde tills jag tröttnar, vilket betyder max ett par dar;) haha. det är bra tidsfördriv iaf;).
så nu lägger jag pokern på hyllan för ett tag och testar lite nytt;).

sen imorn så ska jag ner till sibylla med chris med på en mjukglass;). skulle möta han därnere 13.15, haha yeeeah sure chris! inte en chans att jag pallar ner min röv dit när du har bilen gosse! haha. så stå du där och vänta imorn;).

nu är det dags för lite nytta igen, el nää palla ikväll!!! haha. spelar istället;) haha.
aja take care!;)

btw har vart en hård vecka redan!! så nu vill jag ha lördag och pumpen;).




"You'll be the prince and I'll be the princess"

Inga kommentarer: