torsdag 2 april 2009

Ensam hemma 3!:D


en timme kvar tills jag ska åka till vvik med faster;). hon ska köpa ny bil;). så jag ska väl köra den hem sen;), nice;).

idag har jag suttit nere i skolan hela förmiddagen, jag sov som vanligt inte bättre än en gammal hundskitpåse ute i kylan så jag är förbannat trööött!!! vilket är lite träligt för jag hade tänkt att ha en "vara vaken hela natten" kväll ikväll haha;).
damn maria nu går du ju imot dig själv, du blir förbannad över att du inte kan sova sen så planerar du att inte sova alls, haha jaja just go for it:D


fan att jag inte hann sno törnrosas strory, 1000år sömn skulle inte sitta fel;) haha.
men man kan ju inte sno andras ideer sådär, är ju inte som chris:p som av nån lustig anledning älskar att sno alla mina comments and stuff;) hahah.

nämen johan är på hårdrockskryssning idag så jag har hela lägenheten för mig själv:D. det är nice ibland, att ha lite egen tid;). så nån liter vin kommer nog slinka ner ikväll;). om jag inte hinner somna innan då:S..


meningen var ju att chris och jag skulle glott på film och lite ikväll, meeeen näääää! den jävla grisen tyckte att kl 16.00 räknades som kväll haha. och då är ju inte jag hemma:S.. hade vart kul att se på några filmer ikväll och sen spelat resten av natten:p. typ zelda el nått en hel natt liksom:p haha. har ju sagt att jag ska lära chris det;). inte för att han är så överdrivet glad över tanken men haha. trust me chris you gonna love iiit<3
men jaja some other time:p

ja som sagt ikväll ska bli en skön kväll;). och helgen i sig består av plugg:S.. inte lika skönt kanske! men jag måste! så fan ta den jävlen som kommer med något rolig förslag i helgen!!! gaaaaah!!!


elin har ju tjatat lite om att grilla och så, och det är ju så mysigt så de kanske blir av i helgen iaf;).


nää nu ska jag fan gå å lägga mig och vila sista kvarten innan vi ska åka;). måste se till att skaffa mig lite krafter inför min weeeet and wild evening! hahaha:p.


en sak till bara before ill go, jag är så jävla fruktansvärt kåt i hinders nya lååt<3>

ett måste att lyssna på:
http://www.youtube.com/watch?v=tANANxKDJ-c


"Never saw the chemistry how was there with you and me"

Inga kommentarer: