söndag 5 april 2009

Its for real!

har inte så mkt att skriva ikväll tror jag.. dagen i sig har varit ganska så meningslös..

satt förut och verkligen försökte koncentrera mig på pluggandet, men det gick bara inte:S..
och efter ca 1 timmes försök så kom faster och dom och hade med sig mat, så det vart ju inte mkt plugga av då heller. därimot hockey vart det en hel del haha. faktiskt jävligt skoj om man går in för det;). inte intresserad för 5 jävla öre annars men när man väl sitter där och tittar så kan man ju fan inte tycka annat än att det är riktigt spännande:p haha.
så vi satt halva släkten och skrek på varsitt lag haha;). sluta i ren katastrof men jaja kul så länge det vara:p

annars så har dagen inte handlat om annat än tjaffs och "tysta kyrkan börjar nu".
jag vet ärligt talat inte vad jag vill, allt jag vet är att jag inte vill detta längre.
och att jag måste göra det här för bådas skull. jag klarar inte av den här falska fasaden längre.
vi måste gå vidare, vi förtjänar att bli lyckliga vi med en vacker dag. vilket vi inte kommer kunna lyckas med som det är just nu.

Jag kan varken leva med dig eller utan dig!


"Destiny is all I can say"

Inga kommentarer: