tisdag 7 april 2009

Skogsbus:D

idag har vart en förjävla bra dag alltså:p.

började med att jag gick upp tidigt till datan och jobba på bra som fan, ovanligt och bra gjort maria;).
sen efter det stack jag hem och luncha lite, sen ner till skolan för att göra ett prov jag fruktat och skjutit upp i veckor. elin och jag satt ju som sagt lite igår och plugga, men vi dumma ju oss mest som vanligt haha. sen satt jag ca 30min idag och plugga, och jag fick VG, yiiie:p
och då var ändå provet på en hel bok och bara en massa jag verkligen inte fattar ett skit av haha. typ engergikällor, phvärden, galaxer, ozonlagret, växthuseffekten, atomer osv. allmänna frågor som alla borde kunna ni vet haha.
så jag är riktigt nöjd att jag fick så pass bra:p. det beskedet gjorde hela min dag el jag kanske får säga morgondag eftersom kl var ganska så mkt när jag fick reda på det;). hah..

sen igår så fick jag hem min skattesedel med:p, över 7000 tillbaka:D. riktigt fint!
fast det jag är mest glad över är att jag inte fick rest, för det kände jag mig 100 på:S.
så igår var en fin dag med;).

sen efter provet stack jag hem och lira lite poker i väntan på att chris skulle palla in sin röv till stan. pokern gick bajs kan jag säga:/...

sen när chrisse kom in så stack vi och köpte engångsgrill och drog ut i skogen:p.
toy brukar ju alltid springa lös på såna ställen, men idag kom det massa hundar och folk så jag våga ej ha han lös. + att han blivit förbannat mkt modigare och är inte lika mammig längre haha, så han vågar ju gå långt nu utan att ha mig i närheten.
så som sagt så bestämde jag mig för att koppla honom tillslut, åtminstonde tills vi grillat klart så jag kunde ha lite mer uppsyn på honom sen, lite svårt att ha det när man sitter och grillar.
men toooysan gilla verkligen inte min tanke med att sitta kopplad, så han bestämde sig för att trotsa och bita sönder kopplet istället haha. jäävla hund, inget billig skit koppel det där heller haha, men jaja jag förstår honom, vem fan vill sitta kopplad mitt ute i skogen där det finns miljoner saker att upptäcka.
så jag fick ringa johan så han fick hämta honom och köra hem honom. tråkigt för moysan men så jävligt blir det när man bipper:p haha.

så chris och jag fortsatte vårt skogsäventyr ensamma:p. vi började med att leka lite "inte stöta mark" hahah, chris fuska ju naturligtvis flera ggr! gaah! hah.. skada min hand med så det börja blöda massor, blodet bara forsade och ett tag trodde jag faktiskt att jag skulle förblöda:O, men chris lyckades stoppa blödningen genom att sy igen mig med några snören vi hitta och några vassa pinnar;). haha nej så illa var det inte, men lite blod såg vi allt, och jag fick det bevisat att även jag har rött blod som alla andra;) haha.
skickade även ett mms på blodet till nils och skrev att jag fått min mens hahaha, fan va äckligt! undra om han gick påt:p haha.

sen var jag tvungen att ta en liten pause, man är ju inte 19 längre alltså haha. åldern börjar ta ut sin rätt haha. nämen jag var på bena igen efter en cigg och en energidryck;).
har tyvärr inga namn på alla knasiga lekar vi lekte haha, men kul hade vi;).
hade lite kul med 2 av culles kondomer, OCH NEJ INTE PÅ DET SÄTTET! haha.
vi tog vatten i dom och dumma oss lite;). haha låter som 2 småbarn men det är precis vad vi är ibland haha. och vi har jävligt kul med kan jag säga, det är nog det jag skulle sakna mest med culle om han skulle försvinna ur mitt liv, sättet att bete sig som 10 och fula sig, man kan vara sig själv på ett jävligt fult sätt el vad man nu ska kalla det, och det finns det verkligen ingen annan jag kan göra el bete mig så med, och det kommer aldrig troligtvis göra heller.
så det vore en stor förlust!
men som sagt en trevlig dag i skogen med chris;). måste vi göra snart igen, fast hitta nått nytt ställe;), el åtminstonde nästa gång ta med oss gummistövlar och ombyte så vi kan hoppa i vattenpölarna och ha vattenkrig haha:p

efter det så blev det hem till hockyn som var otroligt spännande i sista perioden då det stod 2-2, men så svek dom jävlarna och fbk vann.. bajs! nu kommer det inte vara något kul att titta på fler matcher för nu känns det som ganska så avgjort.
en vinst till för fbk och guldet är ert! och 3 vinster till på raden för hv känns ganska långt borta.
så man kan väl gratta till vinsten i förväg, congratz!

kan tänka mig att chris ligger hemma och mår lite dåligt över detta nu, men det går över med tiden oki chrise?!! tiden läker alla sår som dom säger;).
jag själv bryr mig ju inte så värst som sagt, hejar mest på hv för att dom låg under med 2-0 in i tredje matchfinalen haha. man ska alltid heja på dom som ligger underst:p, el mia g ska alltid iaf haha.

imorn är jag ledig och har ingenting planerat på hela dagen vad jag vet än:p, så jag ska lätt ligga och bara dra mig i sängen imorn alltså:p. ska nog försöka hinna med att tvätta lite med, även kanske en liten sväng ner till skolan och göra några dataupg, men jag garanterar inget av dom:p haha.

nu är det dags för toyan att gå ut och kissa.
så take care!

"The truth is I miss you"

Inga kommentarer: