måndag 27 april 2009

Smygarn!

mkt att göra idag. just nu sitter jag i skolan och försöker plugga. men det går ju rakt åt helvete haha.

och som planerat hade jag en "inte kunna sova natt", ¨gick och la mig runt 01.00 tiden nån gång och runt 04.00 låg jag fortfarande och suckade som en jävla pöölla. hade nog inte ens somnat runt 5 tiden. vågade inte titta på klockan mer sen haha. man blir bara så förbannad av det haha.

har ej tid att sova på dagen idag så jag kan förhoppningsvis somna skapligt ikväll;). ska ju upp tidigt imorn med. göra något kul för omväxlingsskull;).

ska åka och storhandla sen, med chrisse pisse päronpung!

bäst jag fortsätter med datan, fick precis reda på att vi har prov på mån och tis:S...

btw nu har mia g skaffat sig en hemlig blogg:p. som bara jag vet om:p, och som jag kan snacka hur mkt skit som helst på om er:p haha. nää men på den kan jag skriva saker som jag inte kan/vågar berätta för er. även om jag nu kanske skulle vilja att ni visste vissa saker.
men det är skönt, jag behöver nånstans att slänga ur mig all skit på, känslor, tankar osv.
en vacker dag kanske jag vågar visa er:p. men den vackra dagen kommer inte ske än på mkt mkt länge haha;).

Ciao!


"Its like I told you, you are better out without me"

Inga kommentarer: