onsdag 15 april 2009

Jag verkligen hatar att jag älskar dig!

rubriken säger väl det mesta om min dag.

vaknade ganska så tidigt, åkte in till stan och failaaa igen!
skit!

sen kom chris och hämta mig på stan så vi stack ner till sibylla och käka glass. efter det stack vi hem till mig en sväng, el ursäkta till johan menar jag!
sen ut till försjön för en liten promenad, och då menar jag verkligen tiny alltså haha.
culle och jag har kommit på att vi har en förkärlek till skogen på senaste tiden;). har jag väl iofs alltid haft, men det har bara varit lite svårt innan att ta sig ut till skogen utan bil osv.

skogen har som sagt en hel del roligt att bjuda på;). idag fick vi se en GRODGRUPPVÅLDTÄKT!!!
bland det mest brutala jag sett faktiskt haha! det låg ca 10 hanar på en liten ensam stackars hona!
jag fick tillslut bort alla utom en jävel!!! snacka om tuffing alltså! han höll fast henne hårt som fan, kvävde henne alltså rent ut sagt! typ rev och nöp henne med! och hon verkligen kämpade för sitt liv! men utan framgång. vi gjorde allt vi kunde för att rädda henne, men nej hanen vägrade! han var till och med villig att offra sitt liv för ett sista SKJUT! hahaha.
säger bara karlar alltså... hahaha:D
( jag vet att man ska låta naturen ha sin lilla gång, men det såg verkligen synd ut om henne, hon såg verkligen inte tillfredställd ut!!!)

efter det stack jag hem, hm nä jag stack till johan. det kändes verkligen ensamt i lägenheten.
vill inte skriva om helvetet här men jag kan säga att jag mår verkligen piss pga detta och att hela tvrummet står helt fullt med mina saker just nu.......

fattar verkligen inte hur det kunde bli såhär, tänker tillbaka på förr när det enbart fanns du i mina ögon, och allt vi någonsin gjorde el sa handla om oss.
det var verkligen du och jag mot hela världen på den tiden.
vart försvann vi?!

" My emotions frozen in an icy lake
I couldnt feel them until the ice began to break"

Inga kommentarer: