tisdag 14 april 2009

Fuck that!

vet inte riktigt hur jag ska kunna sammanfatta mig dag. jävligt blandad.
pendlat från glad till ångest hela dagen.
vaknade med skiten imorse, men då var det inte så illa. sen efter en dusch och lite så mådde jag bättre.

efter det stack jag och luncha med chris och nils. kände inget alls då. men sen när vi kom upp till bowlingen och i slutet på andra serien så börja jag känna hur helvetet smög sig på igen. jag försökte andas lungt och tänka på annat men det gick verkligen inte. så hur jag tog mig igenom sista serien är en stor jävla gåta alltså. jag fick till och med gå ifrån och gå och sätta mig på toan en sväng och skölja ansiktet med lite kallt vatten. min kropp darrade som ett jävla as och mina ben ville inte bära mig. kändes som klotet vägde 150kg. det var otäckt. har aldrig vart med det hänt förut inför folk på det sättet:S.. brukar annars vara extremt duktig på att dölja, men denna gång var som sagt extrem med så:S.. så det hoppas jag att jag slipper vara med om fler gånger tack!

efter lite luft mådde jag bättre igen faktiskt.. hade planerat att bara hem och lägga mig. men chris och nils var sugna på att baaaaada dom galningarna!! hahaha. så vi åkte ut till nossen och både chris och nils tog sitt första dopp!!!! haha:p. men lite kallt tyckte dom nog allt att det var;).

efter det åkte jag hem och ångesthelvetet satte igång igen:S.. fast denna gång inte lika intensivt. så jag satte mig vid datan för att försöka tänka på lite annat, och det funka faktiskt;).

sen kom faster så vi stack ut och körde lite;). gick ganska så bra;). och det är ju bra, med tanke på morgondagen:S......vill inte vill inte!!!!!!!

sen åkte jag ut till svi och käka lite, sen ut en riktig jävla långpromenad med toy. skönt som satan var det! men som sagt mycket tankar.... och jag kan verkligen inte bestämma mig!!

du såra verkligen mig idag.. gjorde ont i hela mig att se dig så, att veta att jag gjort dig så.
jag har inte ens bestämt mig själv än.. varför tror du jag är kvar?!!!
jag vill ha tid....

jag har precis vart i väg hela jävla helgen, men jag känner verkligen att jag måste boort igen!!! vart som helst!!!

"She said she wants to be friends! Ill took a big step back! she said, she said shes sorry! With one finger Ill said fuuuck thaaaat!!"

Inga kommentarer: