onsdag 22 april 2009

Lill-Lördag!

jahopp, då var det ons, även känt som lill-lördag. och det märks verkligen i denna lägenhet.
skulle ha pluggat klart dom sista upg ikväll men det är ett jävla liv här, öl och sprit står på bordet och musiken på högsta volym. som sagt inte så lätt att plugga i det här.
jag själv sitter mest inne vid datan och spelar poker. orkar inte med onyktra människor ikväll:S.

skulle egentligen gått upp tidigt imorn, el jag hade iaf räknat med det. men så kom kim med den goda nyheten att kursen redan är avslutad;). så det var en riktig nice nyhet;).
sovmorgon imorn med;). och tur är väl det, för att somna just nu vore en ren jävla omöjlighet.

imorn ska jag göra klart arbetet i etiken tänkte jag;). el jag kanske borde säga börja:O..
men jag hade ju faktiskt gjort ganska så långt på arbetet innan jag insåg att det nog inte skulle bli så bra haha. speciellt efter malas interljuv så insåg jag att det inte skulle funka alls haha. så tack mala!;).

nu tror jag att jag ska försöka göra lite nytta;). hänga in tvätten;).

så jag säger som vännen: så nu blir det godnatt;). except för att det inte lär bli det än på ett jävla bra tag:S. haha.

Inga kommentarer: