lördag 4 april 2009

HIV?!!!! OMG!!


hade faktiskt ganska så trevligt igår;). kände att jag verkligen behövde det, jag var jävligt orolig för att åka på snefylla med tanke på allt. vågade inte ens dricka vinet knappt igår. kl 22.30 satt alla där onyktra som svin och jag själv hade tagit ca 2 klunkar haha. men sen tog jag mitt förnuft till fånga och då jävlar gick det undan med drickandet haha. 1 l på knappt en timme slank ner;). så det vart en lyckad kväll;), trotts all tveksamhet.

träffade på många trevliga gamla ansikten med;). det är alltid kul;).
fick höra ett och annat om mig själv igår med haha. jag kan inte annat än skratta åt det haha. så jävla komiskt haha.
men jaja, vi lever i vimmerby som sagt!


sitter just nu och väntar på att emmie ska höra av sig så vi kan åka ner på stan och käka glass i det fina vädret;). chrisse kanske skulle ta sig in en sväng med och joina oss;).


förövrigt ser kvällen lugn ut, måste plugga en massa:S.. och det måste ske nu!!!! kan inte skjuta på skiten längre!!!! så inga roliga förslag tills ikväll tack!!!!

johan kom hem från kryssningen igår med, dom hade nog haft trevligt antar jag;).
han var så gullig och ringde mig i torsdags när min favoritlåt spelades<3

har en svagt minne från igår att jag skulle skriva om en viss person vid namn jenny här på bloggen idag;) hahah. såg att hon hade vart och lämnat lite fotspår på kommentarerna om våran alldeles egna oförglömliga bildlärare janne träben! hahaha. hon gillade verkligen min heeta våta dröm om janne som jag skrev om för ett par veckor sen;) haha.
och snäll som jag är så måste jag ju hälsa till mina fans därute hahaha. så hej jenny;)! hahaha. skulle jag göra detta med alla mina fans så skulle jag få sitta och skriva hej hela dagarna, livet som ökänd superbloggerska är hårt hahahaha.

aja nu ska jag fixa mig lite tror jag, ser ut som en rysk hora för tillfället haha, och det vill man ju inte, finsk el ungersk därimot hade jag mer än väl kunnat leva med;) haha.


take care!


"Never wanted this to happend, it just did"

Inga kommentarer: