måndag 27 april 2009

Ignore the truth!


soligt och fint det har vart idag;). alla träden börjar bli så fina och gröna nu med;). värsta vårkänslor;).

elin och jag palla ner våra röver ner till sibylla förut med, vi var glass-sugna:p. fast det blev allt lite käk på det med;).
vi prata just om det förut att så fula vi är egentligen, vi gick dit för att köpa glass men valde att käka först sen att äta glass, precis som våra föräldrar har lärt oss haha. inget godis före maten! och efter maten så är man ju redan så jävla mätt så då är man ju inte alls sugen på glass, jag orka inte ens äta upp min mjukglass!!! gaah! och det var ju den jag var så sugen på innan vi gick ner haha. så nästa gång får det fan bli glass först och mat efter:p haha. ingen mat före glassen;) haha!

efter det hade vi både så mkt vårkänslor i kroppen så vi ville inte gå hem och bara sätta oss och glo;). så vi satte oss på altanen utanför mig med varsit vinglas i handen och njöt av det fina vädret;).
sen kom mala och då tog vi en promenad;).

efter det gick jag bort till tempo och köpte lite godis och tjaffs till filmen;). och nu sitter jag här, ska försöka att hoppa i säng strax. ska upp tidigt imorn:S... och att somna just nu känns som vanligt som en ren jävla omöjlighet. för idag har som jag nämnde innan vart en redig jävla tänkardag. vet inte hur jag ska göra med allt. känns bara så invecklat.

det jag iaf vet till 100% är att jag måste komma härifrån under sommarn. jag behöver verkligen det, inte kanske enbart för min egen skull, utan för andras med. okej det där lät som att folk hatar mig haha. inte så jag mena, menar bara att hm, utan maria inga problem;).
och utan problem och dilemman ingen ständigt tänkande maria;). en glad maria med andra ord;).

så jag skulle som sagt verkligen behöva komma iväg en sväng, bort från allt, och bara få vara för mig själv. hitta mig själv helt enkellt!!! hahahaha! nää kanske inte så pass;).
och jag tror att lite tid ifrån er alla skulle göra oss båda gott, på alla sätt;). för som det är just nu känns förjävligt med vissa, inte på en elakt sätt, men konstigt på nått vänster, och om du håller med mig så känner du dig antagligen ganska så träffad just nu hahaha. och nej jag syftar inte bara på en person.

men jag antar att det är så det är, folk förändras, relationer förändras, man växer ifrån varann. tyvärr.


och jag bad aldrig om detta. det bara blev så.

men jag hoppas på att lite tid ifrån varandra kommer göra susen;). tror det är våran sista utväg, och jag vill verkligen inte att det ska sluta såhär. men som sagt, just nu känns allt bara konstigt med dig. och dig. och dig.


imorn ska jag åka ut till södra vi;). käka gööööös;), weiiii så jävla gott!!!;). fan det godaste som finns;). och på ons bär det av mot bodaborg på lite lek och buus:p.


nu ska jag krypa ner i sängen tror jag, och visst det lät mysigt. men jag ska nog ligga och stirra i taket och bara tänka ett par timmar innan det lär bli något mysigt för mig haha. och det är verkligen inte frivilligt!


godnatt;).


"Attempt to ignore the truth"

Inga kommentarer: