måndag 13 april 2009

Finska vänner och grym besvikelse= Sammanfattning på min helg!

okej då var man hemma igen. både skönt och förbannat jobbigt!
känner mig som en jävla ödestuga idag haha.
men jaja its nice:p.

resan upp till sthlm gick helt ok och väldigt fort. träffade jesus och lite andra människor på bussen. lite komiskt eftersom det var just den dagen som han korsfästes haha.
faster vart redigt berusad redan på vägen upp haha, så så fort vi kom ombord på båten så tacka hon för sig och gick och la sig haha. så det lämnade mig ensam på den stora stora båten..
jag bestämde mig för att försöka ha kul ändå, så jag gick till en irländsk bar och beställde mig en 8.2 cider;), det satte igång mig ganska så rejält;), så jag satte i mig ett par till och vart genast på mkt bättre humör;),
jag gick senare vidare till discot ute på övre däck, ett under att jag hitta skiten kan jag säga haha. väl däruppe träffa jag några svenskar som jag satt och prata och drack med en sväng, men efter att ha fattat vad dom var ute efter så tog jag min drink och gick. men vad hade jag förväntat mig egentligen, jag befann mig ju på en finlandskryssning, knullparadiset med andra ord haha.

jaja iaf väl ute på däck så träffade jag ett fet finsk haha. han var asrolig och verkligen asfet haha. fatta ju iofs inte mkt av vad han sa haha. det enda han gjorde typ var att sjunga "alla finskar är homosexuella, homosexuella" hahaa. så lite svenska kunde han ju allt;), senare kom alla hans finska vänner och dom var lika roliga dom hela bunten;). så jag satt med dom i stort sätt hela kvällen, gick och la mig runt 7tiden på morgonen;). och då var det fortfarande fullt ös på båten haha.
så nu har jag skaffat mig en hel bunt med finska vänner!! haha, bara älskar att säga det, finska vänner, det låter så jävla fult och äckligt haha.
kippis!!!;).

lördagen vakna jag 2 tim efter att jag gått och lagt mig bakis som ett svin. men det var bara att försöka skärpa sig och besöka fastlandet finland ett par tim. hitta inte ett skit jag ville ha där, så jag kom tillbaka till båten tomhänt.
enda bra med att besöka fastlandet var att jag kom vad jag ska satsa på för yrke i framtiden;) haha, finsk knopp-putsare! hahaha, tyckte det lät sexigt;).

när vi åter var ombord igen så gick jag och la mig en timme och vakna på otroligt bra humör igen;). så det var bara att korka upp vinet och börja klunka;). sen gick vi en sväng till spaet och satt och njöt lite i bastun och bubbelbadet med en cider i handen;).
efter det var det dusch som gällde och fixa sig lite. vart på så jävla cpigt humör med i hytten, stog och dansa som en jävla mm vet inte vad egentligen i hytten haha. men kul var det;). har en hel del inspelade filmer på det, och det är fan det roligaste jag sett på länge haha. tranan och hackspetten är så jävla heta dansmoves haha;).

efter det gick vi tillbaka till den irlänska baren igen och drack åter igen 8.2er;). det satte som förbestämt fart på oss och jag fick ännu ett cpryck och började dansa som fan framför trubaduren haha. fast denna gång med publik!!!!!!! gaaah! aja kommer aldrig träffa dessa människor igen så;). tur att ingen av er som känner mig var där och såg mig haha;). joo just det folket från mr. burger var ju där haha. viiiiiimmerbyyyybruuuden hörde jag det ropas hela tiden haha.
vi träffade även där en ny finsk vän som följde efter oss hela kvällen haha. men han var go och ragga en hel del på faster haha. så han fick gå med i våran klubb tillslut;).

efter det palla vi upp våra rövar till discot igen;). shaka som fan på dansgolvet med finnar hit och dit haha.
tillslut tröttna faster och gick och la sig igen.
hm nu var jag åter ensam igen!! och mina finska vänner gick ju av båten i finland:S..
så jag ut på däck igen för en cigg, där insåg jag att jag hade 15sms från olika folk att svara på haha.
både bra och dåliga nyheter:S.. så jag kanske inte var så trevlig med alla svar den natten:S...
blev bara så grymt besviken... känns bara så falskt och elakt, inte mot mig, men mot dig själv, tror inte att du själv fattar varför, men en dag inser du nog ditt misstag. men jaja innerst inne tycker jag nog ändå att du gjorde rätt, och jag är glad för din skull;). inga fler nojjor i mitt liv;) haha.
så efter det så sjönk mitt humör igen, och jag kände genast att allt bara var skit och tråkigt. så jag gick upp på övre däck och satte mig därute i blåsten och bara tänkte.. sedan tillbaka till hytten och la mig. la ett par spyor den natten med haha.
var så grymt onykter:S...

så hemresan igår var ett rent helvete! men tillslut kom vi hem och då stod maten på bordet och väntade på oss;). det satt fint med lite mat;).

så det vart en grymt kul kryssning med många roliga minnen och bus;) haha.
ska dit så fort jag kan igen;). vill du följa med?:p

jag velade hela dagen som ett svin om jag borde gå ner till elin och malin och dom. kände mig ju inte speciellt sugen på alkohol om jag säger så:S.. men tillslut tog jag en dusch och började traska ner till dom;). var extremt segt att dricka, men tillslut flöt det på;).
så det blev pumpen trotts mina protester haha.
var väll sådär därnere, var jävligt kul till en början. men sen så förstördes även denna kväll...
så jag kom på mig själv med att gå hem långt innan det ens var slut.
när jag kom hem så slängde jag på en smokieplatta på högsta volym och bara försökte tänka på allt som inte gjort mig besviken. somna tillslut och drömde om david backham;) hahaha. ingen sån dröm alltså men ändå:p.

så just nu sitter jag ute i svi och väntar på att min skjuts ska gå in till stan;). saknar moysan något helt otroligt, så jag ska pussa sönder honom sen;). nu vill jag bara hem!

"Last kiss goodbye"

Inga kommentarer: