söndag 19 april 2009

Fuck Svampbob!

ännu en helg har passerat. har väl inte varit den händelserikaste helgen kanske heller.

i fredas var jag ju som sagt ute i skogen med chris och nils, det var ju trevligt. vi kom ju hem ganska så sent med så det var ju ingen ide att hitta på nått mer.
drack ju trotts mina protester ändå nästan en hel liter vin en natten:S. började ju inte drick ordenkligt förens runt 1 tiden på natten.

hahah jaa just det sen hände det en kul grej den fredagnatten med.
jag gick ut för att röka en sista gång runt 5 tiden på morgonen innan jag skulle sova. sen gick jag in och borsta tänderna osv. sen hoppa jag i säng och stängde på tvn en sväng. runt 05.30 ringde det på dörren, och jag tänkte vem fan kommer nu?!! halv 6 en lördagsmorgon?!!:O...
min första tanke var att det kanske skulle vara johan, men varför skulle han ringa på?!! han har ju nyckel:S..
så jag tänkte att jag inte våga öppna utan smet ut i köket för att kunna kika ut lite snyggt bakom gardinen:p.
det visar sig att det var grannen:S... och jag tänkte vafan kan han vilja nu?!! jag har ju ingen musik på el nått sånt:S.
men jag beslutar mig tillsist för att öppna helt snygg i min morgonrock och nyduschad.
det visa sig iaf att han kom för att lämna TOOOOOOOY!!!!! hahahaha.
så toy måste ha smitit ut då jag rökte sista gången haha, jävla moysan, olydig är han haha.
så det var ju en jävla tur att grannen var ute så tidigt en lördagsmorgon liksom, hade ju kunnat sluta riktigt illa annars, han hade ju vart ute ensam i över en halvtimme:S.
så grannar är vi tacksamma för;).
men gissa om jag skämdes över att inte ens veta att han var borta:S...
jag ropade på toy när jag la mig, men jag antog att han låg under sängen, för jag tyckte mig höra en suck från honom.
men jaja tur att det sluta så bra som det gjorde iaf;).

igår hade jag en sån där veldag, kunde inte bestämma mig. hade massor av förslag men inget som direkt lockade. el lockade och lockade, jag palla inte att göra något. hade ingen lust heller efter allt.
så min plan var väl från början att besöka tråkharrys med emmie, men så gick jag som sagt hela dagen och velade. så klockan 21.00 låg jag fortfarande på soffan och hade inte tatt mig en droppe.
men då jävlar kände jag att de var tvungen till att ske en ändring, så jag tog fram mitt vin, klädde på mig och gick bort till mala med ella;). satt och drack lite där och pratade, om saker som tex varför man har hår på kroppen haha. vi kom på alla funktioner till allt hår förutom under armarna haha. ella trodde att det kanske var för att skydda svettkörtlarna och sånt från bakterier, och det kan nog stämma;).


efter det ville mala dra vidare, men jag var fortfarande på tråkhumör så jag drog hem istället.
ringde johan och sa att jag var hungrig, så då beställde vi pizza bort till emil;), så det var bara att ta på sig och skena bort dit mitt i natten;). men det var gött som tusan:p, tyckte visst moysan med;).

mina kära finska vänner la visst till mig på msn inatt haha. så nu har jag en hel lista med enbart finska vänner där hahaha. finska, tycker fortfarande det låter som ett så jävla roligt ord haha ursäkta men.
dom var jätte trevliga på båten;). hur roliga som helst, men palla att prata med dom efteråt haha. kommer ju aldrig träffa nån av dom igen ändå, så det känns bara slöseri med tid. så dom kan ju se sig själva som blockade hahaha.


dagen idag ser lugn ut, el jobbig kanske jag borde säga:S.. ska tvätta och plugga:S.. bläää!
men först så jävlar ska jag titta på reprisen av ugly betty och desperate:p, slänga i mig lite pizza till det med;).

sen hoppas jag väl på att johan och jag ska ha det lite mys ikväll;). var länge sen, så vi behöver nog det båda 2;). har ju en del att ta igen;).
så film och mys på soffan till något gott ikväll;). yeeah;).

"Cause something’s changed
You’ve been acting so strange
And its taking its toll on me"

Inga kommentarer: