onsdag 22 april 2009

The Chrisman show!


orkade inte skriva något igår. hade sån huvudvärk. men nuu är den borta;).

igår hände det inte speciellt mkt, var på stan med chris en sväng;). hittade världens heeetaste klänning;). blir att ha den på pumpen på lördag;).

förutom att springa omkring i affärer så var vi på sibylla och käka, blev ju givetvis mjukglass som efterrätt;). satt riktigt fint kan jag lova:p.

och när vi väl satt där på sibylla så kom vi in på att det var länge sen vi hade filmkväll, och sist vi hade det så såg vi The truman show, den handlar om en kille som levt hela sitt liv i en Dokusåpa utan att veta om det. så det dröjde inte länge innan jag och vännen (mitt nya nickname på chris haha) började fula oss om att vi också var med i det haha. så vi gick omkring och låtsades att vi hade en mic i örat och fick ta imot en massa order från tvbolagen haha. och det är ju det som är lite kul, att vännen har växt upp med tron om att han levt ett fullt normalt liv, utan någon som helst vetskap om att hela världen följer varje steg han tar haha. att alla vi i hans lilla värld bara är skådespelare som försöker göra bra tv haha. och bara vi i serien vet ju vad som väntar chris i framtiden, lite komiskt faktiskt att hela hans öde står nedskrivet på ett och samma manus haha. och jag då, som spelar en av hans bästa vänner har en hård uppgift nu framöver att klura ut, men tro mig det kommer bli riktigt bra tv;). så fortsätt titta;).

och ni trodde att hans första steg, första kärlek, första sexpartner och "frieriet" var bra tv, har jag bara en sak att säga till, vänta ni på vad som komma skall, detta kommer bli ett av tvhistorians största händelser, ni kommer inte tro era ögon;). haha.

nä nu nog om "The chrisman show" haha. och som sagt som chris nämn i sin blogg, detta är något vi kommer hålla på med en evighet framöver haha. och tanken är faktiskt lite skrämmande haha. tänk er själva att en hel värld skulle följa er via rutan:S. tänkte det igår när jag satt på toa haha, bara: vart fan sitter kameran?! haha. så man blir lite paranoid efter sånt där snack haha.

sen efter det igår så var jag och ella ute och gick en lång skön kvällspromenad;). alltid lika härligt, blir att göra det ikväll med;).


och nu efter att ha fixat käk åt johan och alla djuren så är det dags att sätta sig med pluggandet:S, yeaah. men nu har jag boken så nu måste jag. så fram med böckerna och glass-skålen och jag är redo;).


Take Care!


"Damn, I just cant let it go"

Inga kommentarer: