tisdag 28 april 2009

Hinder! To great to be true!

alltså jag bara måste säga det att hinder är verkligen världens bästa band! har nämnt det flera miljoner ggr innan men dom förtjänar verkligen all bra kritik dom kan få:p.

vilken jävla rööööst, och vilka jävla texter!!!!!!! och hur kan dom lyckas så gång efter gång?!! deras nya platta är helt jävla underbaaar!
och hur många band lyckas med att göra en helt felfri platta?!! jag avgudar varje låt!
deras texter är som tagna från mina egna tankar! dom måste ha borrat sig in i mitt huvud och snott materialet:p haha.

brukar inte gilla såna där mes rockband som sagt, men jag är verkligen kär i den gruppen alltså:p haha.
så har ni inte hört gruppen så är det verkligen dags;).

nu ska maria ringa runt till några jobb i linköping;).

byees!
"I hope most of you will never know what it’s like to let a love go"

Inga kommentarer: