onsdag 8 april 2009

To bad youre so scared!

idag har det vart cool lungt hela dagen. skönt det.
skulle ju gått ner till skolan och satt mig nån timme, men så blev det visst inte haha.
besökte ams istället, så dom hjälpte mig med en massa nr och skit;). men det var bra och det ser faktiskt ganska så ljust ut med linköping i sommar;).

sen angående tvätten, det fanns inget tvättmedel hemma så det blev inget tvättande idag haha.
har ringt runt som en galning till folk istället om hundvakt på lördag dom där fnuttiga jävla timmarna, men nu är det med fixat;). så nu jävlar kan vi åka!!!:D

har packat en massa idag med;), längtar grymt mkt tills på fredag nu;).
så jag hoppas det kommer bli en lyckad helg;).
sen på söndag så kommer vi hem framåt 16.00 tiden tror jag, och då blir det lite av en släktmiddag och fira faster. sen efter det om jag nu pallar vill säga, så är det pumpen! vill förbannat gärna gå med tanke på att det är näst sista gången. så jag tänker palla!!! skiter i om jag spytt hela dagen och inte sovit på 2 dygn, ska dit så är det bara:p. haha.

"Most have my eyes on you"

kvällen ser lung ut, kollade lite på hockeyn men den vart ju som sagt ganska ointressant redan långt innan första perioden var slut så haha. så jag stack bort till tempo och köpte massa gott istället;). microfralla kommer inte sitta helt fel sen, och en grapefrukt och lite kinderchoklad på det:D. jiihiie!

näpp nu ska jag fixa käk;).
take care!

"Just waiting, What else can I do?"

Inga kommentarer: