onsdag 29 april 2009

Bike, Bicycle!!!

idag har vi vart i sävsjö och besökt bodaborg;). blev fasters födelsepresent;). var helt tom på förslag så det fick bli det;). blev en väldigt lyckad dag, och jävligt roligt hade vi;).

gick även betydligt bättre än sist jag var där om jag säger så, sist klara vi bara ett rum haha. nu klara vi 6 st:p.
svårt som satan är det, men har man hjärnan på rätt plats, är försiktig och inte har för bråttom då jävlar funkar det;).

varje "bana" består ju av ca 3 rum minst med. så det var asmånga vi sket i tillslut för att man är tvungen att göra om varje rum om man sabbar på sista:S. det är lite träligt. men jag tycker vi var ett fantastiskt duktigt team jag och faster ändå;). tyckte tydligen dom på bodaborg med när vi lämna in våran stämpel-lapp:D.

nu kan jag säga att jag är totallt slut alltså. i både kropp och själ! körde ju både dit och hem med. och det tog fan nästan 2tim:S. vi körde bara fel en gång med:D. och förövrigt gick körningen kanon;).

nu ska jag gå och kolla på ett avsnitt av rasken innan det blir dags för sängen;). det är så jävla bra! johan och jag låg och kolla på 3 avsnitt igårkväll, och när kl var 02.00 så hade jag verkligen ingen lust att stänga av, trotts att vi skulle upp vid 7. fast det fick bli så ändå och tur är väl det, för annars hade jag ju aldrig orkat upp idag.
aaah som sagt rasken är förbannat bra skit;), yooou goo Wilhem Moberg YOU GOO!:D haha.
(nämde jag att jag redan sett serien ca 3ggr och fortfarande tycker att det är förbannat bra skit:p)

hände en ganska så kul med när vi stanna för att handla lite på hemvägen i eksjö haha.
kom ut en kille från affären när vi satt oss i bilen. han hoppa på sin en cykel och började cykla rakt mot oss skrek skit högt: BIIIIIIKE, BICYCLE!!!!!!!!
sen åkte han, eeehm aha okej hahaha!
men rolig var han;).

och efter det kom det ut en kärring med den värsta (ursäkta mitt ordval just nu men jag kommer verkligen inte på något annat passande ord) bullfittan!!!! hahaha. hemskt alltså, den måste ha vägt 10kg minst:O!!!!!!!!!
och jaa jag är fan ful som ens nämner det här, men jag var tvungen haha. eftersom den verkligen var one of a kind som dom säger;)haha.

aja nu blir det rasken;).

Take Care!

"I dont know why I want you so"

Inga kommentarer: