torsdag 23 april 2009

Ni 2 kaaaaan chockera mig!

jaa dagen idag?! har inte gjort speciellt mkt.
började dagen med att käka pizza, sen satte jag mig och pluggade så nu är skiten klart;).
efter det blev det film med johan och sen en promenad med ella;).

därimot har jag fått reda på ett och annat idag:S. både glada nyheter och extrem chockerande:O!!!
har försökt smälta den chockerande nyheten hela dagen men utan någon speciell framgång kan jag säga:S. kommer ta veckor att komma över detta!!! du är fortfarande liten i mina ögon! och du kommer alltid att vara! så sluta chockera mig så pojk! hahaha!

den andra nyheten var en ren slump att jag fick reda på;). men den gjorde mig glad;). fast det från en början vart en lögn i flera år. känns lite konstigt att få reda på det såhär nu. men det var som sagt en chockerande bra nyhet tillskillnad från den andra;).

nu sitter jag och funderar på om jag skulle lira lite poker kanske. hm kommer inte kunna somna än på ett jävla bra tag:S.
hade en lång natt igår:p, så det blev att jag sov ganska länge idag. vakna med värsta nackspärren med:S...

imorn har jag mkt att göra;). hämta ut min nya sexiga klänning:p. wiie!
köpa nytt koppel åt toy och en jävla massa annat..
sen blir det att åka ut till faster;). och på lördag blir det pumpen;). lääängtar;).

Take Care!

" Ska det föralltid ta adjö, vill jag hellre dö"

1 kommentar:

Elin sa...

meeen. vilken va den bra nyheten?? jag vill veta ju! :p