söndag 26 april 2009

Mitt Undermedvetna!;)

blev visst inget inlägg inatt heller haha. tusan då!

men det blev en ganska så rolig kväll igår, lite förmkt alkohol bara, precis som det ska va med andra ord:p.
nämen jag började dricka ganska så tidigt och hade inte sovit speciellt länge natten innan så jag vart ju skitfull redan innan 20.00 typ haha. så då vart jag sådär fulltrött typ haha. och det var tydligen inte sådär jätte uppskattat haha.

men vi hade en ganska så rolig kväll trotts det;). tror vi var nere på pumpen i ganska så skaplig tid för ovanlighetens skull;).

väl därnere så kan jag ju säga att det inte var alls mkt folk, banden sög verkligen. och iofs så brukar dom ju det på pumpen haha. men inte ens coverbandet var bra, spelade inga bra låtar alls:S. och fernandoz autografer hade man ju skrivet på kroppen efteråt kan jag ju säga haha:p.
gooa grabbar:p

"I love you"

efter pumpen stack vi hem till mig en sväng, sen när vi gick ut och rökte så kom grannarna förbi och fråga om vi inte skulle med hem till dom på en bira;). och det sa vi ju inte nej till;)haha.
efter det stack vi hem och sov typ, det var riktigt skönt att lägga sig i sängen sen kan jag lova. kände mig helt mörbultad i både kropp och sinne.

hatar när jag blir sådär jävla onykter jämt och säger/gör en jävla massa saker jag inte borde.

vi hade ju även en liten diskussion igår som vanligt haha. och vi har diskuterat detta flera ggr innan och inte kommit fram till nått bra så det var väl ganska så onödigt kanske haha.
kan bara inte fortfarande förstå hur du menar. 90% av det som sker i fyllan tillhör det undermedvetna:S, först sa du att nine times var något undermedvetet, sen sa du att det tillhörde dom där 10% som var kvar, fattar inte:S. hur ska du ha det pojk!!??? haha. du går imot dina egna argument! och du vet i vilket sammanhang detta ämne kom upp i från början. så då måste du ju tro att det hade något med det undermedvetna att göra, el?!! hm...
kanske ska släppa ämnet nu haha. men jag bara hatar när jag inte förstår mig på resonemanget i din ställning haha. men det kanske har något med mitt undermedvetna att göra:p hahaha.

aja idag blir en lugn dag, ligger just nu ute i svi och väntar på att få hem moysan:p.
sen blir det väl att åka in till staden ikväll, chrisse den grisen ska åka till norrköping på match idag, hade med velat följa med:(... men näää!

dags att ta sig nått att äta!
byeees..

"Dident ask for this to happend, it just did"

Inga kommentarer: