fredag 24 april 2009

JAG VILL ÄGA EN STJÄRNA;).

sitter utee hos faster just nu. har druckit ett par cider allt ikväll;), minst:p. men mer blir det inte, kanske en snapps innan lägdags men ej mer;). vilket borde vara snart, lägsdags alltså. kl är 02.00, iofs så är det ju tidigt för mig, men alla andra i huset sover redan.
och jag har ju en lång dag framför mig imorn.

har skenat runt på stan som en dåre idag, försökte hitta nån ny "gå ut väska" och nya solbrillor, men nää det kunde maria inte hitta. tog första bästa väskan tillslut. palla inte.
och några solbrillor fick jag ej tag i:S. skit!
köpte ju även min heta klänning idag;). kaaan va ää heet som mala säger:p haha.
fick även reda på att den klänningen tydligen användts i lets dance hahaha. sååå tööntigt alltså! och hon i kassan sa det som försäljningstaktik med haha, yeaah sure fick ju inte alls lust att bara lämna tillbaka den när hon sa det haha.

föröverigt så har jag inte gjort så mkt idag, mest tagit det lugnt och bara suttit och smuttrat på cider efter cider;). joo föresten jag har ju vart helt upptagen med att mata flasklamm hela dagen med:p. hon är förjävla goo alltså;). bara strutter omkring och viftar så glatt på den där lilla snyggsvansen:p.
när maria blir stor så vill hon ha ett stort hus på landet med massor av djur;).

följde med hundarna ut en sväng med förut, och jävlar vad vacker stjärnhimmlen är ikväll;). något helt otroligt alltså, bland det vackraste jag någonsin sett;). ville inte gå in trotts att jag frös som en gris, stod och var helt fascinerad alltså haha. riktigt häftigt;).
har ju alltid vart fascinerad av just stjärnhimmlen och så länge jag kan minnas har jag velat ägen en stjärna;). bokstavligtalat alltså, för er som ej vet så kan man köpa stjärnor;), mystar.se tror jag sidan heter;). vet att det är helt sjukt att vilja ha det, och tro att man kan köpa en stjärna på det viset, eftersom det bara handlar om att tjäna pengar för den som kom på idéen. men jag skulle verkligen uppskatta den gåvan, skulle nog vara en av den finaste presentern jag någonsin skulle kunna tänka mig;). så förlovar/gifter jag mig nån gång då vill jag ha en stjärna istället för en dyr ring;). fast jag vill ju även givetvis ha en ring i vittguld med:p haha.

nähäpp om man skulle gå och ta sig en jäkel innan sovdags:p haha. har inga sleepingpillz med mig så det får duga;) haha.

"Jag tycker om dig nu, men tycker jag om dig sen?"

Inga kommentarer: