lördag 8 augusti 2009

22.22, önska er något:p.

Skriver ner lite kortfattat om gårdagen, har ej tid till att skriva massa här idag.

Runt 12 tiden kom Chris och hämta mig, efter ännu en oskön natts sömn.
Vi drog ut till svi och packade ner lite skit, sen drog vi direkt ut mot Stjärnevik;). Var lika härligt igår med därute;).
Jag låg mest ute på fiskebryggan och solade;), själv medans grabbarna fula sig som vanligt;).
Så idag har jag faktiskt lite bränna;), stolt:D!
Främst så satt jag där ute själv med så att jag kunde sitta och njuta av mitt vin;).

Har fått en ny klätterapa med i badet hahaha.

Vi spenderade lite tim därute sen drog vi hem till mig och käka. Sen satt vi i mitt rum och vänta på att apan skulle åka haha. Vilket han inte gjort ens vid 9 tiden, så vi drog endå.

Väl ute i noren vart det lite problemas, vi hade tänkt att grilla hamburgare, men det var inte det lättaste utan något galler haha. Men tillslut hitta vi, hm nej föresten JAG hitta en lösning som funka;) haha. Sen om hamburgarna smaka lite grus och aska och så, det är ju en helt annan femma;) haha.
Lite bad blev det givetvis med, men det var faktiskt riktigt kallt, trotts att jag hade nästan 2l vin i kroppen haha. Fattar faktiskt inte det där längre, det kändes som att jag tagit typ ett glas om man jämnför mot förr. Hur mycket ska jag behöva dricka?! Iofs så känner jag inget behov av att bli full när jag umgås med grabbarna, el rättare sagt jag vill inte vara onykter när jag umgås med dom;) haha. Lullig är perfekt;) haha. Fan vad jag hatar det ordet, el orden. Full och lullig haha. Blääää på dom!

Runt 3 hugget inatt stack vi hem.
22

"Ditt jävla beteende inatt börjar jag bli förbannat trött på! Fattar inte hur du kan leva med att vara så jävla ond och egoistisk! Väx upp nån jävla gång! Jävligt glad att Johan skällde ut dig, då kanske du själv kan inse vafan du håller på med!"

Idag blir det fiske med faster och dom;). Ska bli skönt att sitta och bara njuta med ett spö i handen;).
Och imorn snor vi båten och drar ut med den;), even better;).

Japp så helgen har vart asbra hittils och förhoppningsvis så kommer den fortsätta så;).

"Ill do want you want"

Inga kommentarer: