tisdag 11 augusti 2009

Hat kanske är ett starkt ord men...

Dagen idag har vart som ett stort svart moln! Ingenting med denna dag har vart bra hittils!

Ont i magen som satan, humöret ligger i botten, och godissugen som en jävla fet "huahua" neger är jag!

Kan denna dag bli sämre?!! Jovisst jag ska ut och springa med Nils sen haha.

Nämen jag kan verkligen inte fatta hur man kan gå från att vara på topp och sen gå ner till noll bara sådär. Kan hormonerna verkligen jävlas så mkt?! el är det något mer som ligger bakom det hela?!!

Har iaf vart och fiskat med Nils och Christian idag en sväng, ingen direkt fiskelycka idag heller.

Kändes förbannat jobbigt att va bland folk idag, jag ville bara försvinna genom jorden. Var förbannat jobbigt att gå där och försöka hålla humöret uppe. Så jag fattar inte ens varför jag drog med mig Nils ut från början. Men jag tror inte det hade gjort saken bättre om jag suttit hemma. Men detta jävla skakande i kroppen gör mig galen!

Men det märks att saker och ting har förändrats, och mer lär det bli tyvärr.

Senare ska jag som sagt ut och springa en sväng med Nils, förhoppningsvis så har jag lyckats lugna ner mig tills dess;).

Efter det blir det att hjälpa farmor med lite skit, sen ska jag nog slänga på Yrrol;), en förbannat ful film haha. Och inatt ska jag verkligen ta tag i Zelda spelandet;), vägrar ha en nattjävel till som igår, finns det ingen off knapp när det gäller tankar?!

Du är jävligt orättvis!

Imorn ska jag iaf på Harrys och ha lite kul;), ska bli förbannat skönt att komma ut! Träffa lite folk osv;).
Så nu hoppas jag verkligen på en rolig kväll, kanske till och med oförglömlig;) haha.
Träffa elin med;), det var länge sen;).

Som det ser ut just nu så skippar jag nog fotbollen imorn, träligt egentligen, eftersom det är just derby, men mhm det känns konstigt. Jag går ner om Elin går ner.

Jag känner mer än jag borde göra.

Nu ska jag slänga i mig lite käk och sen ut och springa ner mina extra kilon med Nils;).

Måste ringa min kära far ikväll med och be om money;), han blir alltid lika glad då jag ringer och låter len i tonen:p haha.

Finns ingen som kan få mig att må så dåligt som du kan.

"Every story has an end"

Inga kommentarer: