söndag 30 augusti 2009

Jag hörs!


Alltså nu har jag inte skrivit på så många dar så jag kommer inte ens ihåg vad jag gjort haha. Dom senaste dagarna är lite dimmiga om jag säger så haha.

Jaa herregud vilken helg det har varit, och jag vet som sagt inte om jag menar det på ett positivt el negativt sätt faktiskt. Både och antar jag.
Vet inte hur många liter vin som åkt ner haha.

Allt blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. Men jag tror jag gillar det. Jag har kommit ur den onda cirklen efter flera månaders kämpande. Jag hade ett helvete att ta mig in den och det trodde jag aldrig att jag skulle lyckas med, men det gjorde jag och att ta sig ur den har varit 100ggr svårare för mig. Det enda jag nu är lite besviken över är allting bara var förgäves, till ingen nytta alls.

Men det hela var jävligt enkelt när jag väl lyckades öppna mina ögon för det;).

http://www.youtube.com/watch?v=Jeb6zN7TEYQ&feature=related

Sammanfattning av lite jag gjort den senaste tiden:

Badat. Havet. Vin. Vvik. Äventyrsgolf. Guitar Hero. Tysk. Jag hörs.

Har gjort en jävla massa men jag har verkligen glömt allt alltså:S... Och jag orkar inte tänka.

Nä nu orkar jag inte sitta här mer, ska fixa mig något att äta nuu;), vilket påminde mig om att min kära far ringde förut och ville bjuda mig på mat på Wasa;). Så där har jag vart med Pappsi idag;).
Har även vart ute och gått en sväng med Nils och hans granne;). Och nu så sitter jag här inne i stan hungrig och dan;) haha. Johan kommer strax med så då ska jag gosa sönder honom;). Saknar honom faktiskt grymt mkt då jag inte träffat honom på ett tag.

Resten av kvällen blir det lugnt, måste verkligen återställa mig från helgens alla bravader;) haha.

Imorn är första dagen i mitt framtida liv;). Så därför ska jag göra den dagen till något bra;).



Ber om ursäkt för hur du tog det, jag menade det inte så. Och det vet du med innerst inne att det är någonting jag aldrig skulle göra.


Den jävlen som inte får rysningar till detta Soundtrack är konstig alltså:

http://www.youtube.com/watch?v=RDEQjGIleKg

"Du får inte stå i min väg längre"

Inga kommentarer: