lördag 15 augusti 2009

Zeldafan!

Trodde att jag skulle må bajs idag, men jag mår prima;).

Har blivit en hel del Zelda spelande idag med får jag väll erkänna:p, men av nån lustig anledning så har jag inte fastnat riktigt lika hårt för detta Zeldaspel, det är lite för gammalt för min del, saknar vissa funktionen osv. Så förut var jag riktigt arg på skiten alltså, bara satt och skrek på skiten gjorde jag haha. Johan höll på att skratta ihjäl sig haha. Och det gjorde ju inte saken bättre för min del direkt, det gjorde mig ju bara ännu mer frustrerad haha. Toy vart så rädd att han stack och gömde sig stackarn haha. Han är ju inte van att se mig så arg haha.
Men nu efter att ha lugnat ner mig lite så kan jag ju hålla med om att jag kanske vart lite väl arg haha. Men vafan fattar inte hur dom där jävla japanerna kan sitta där och göra ett spel där man får kämpa som fan i över en timme i spelat för att sedan tjäna 20rupee på hela jobbet!!!!!!!?! Hur fan tänker dom?!!! Nä fy nu blir jag arg igen haha. Så det dröjer nog ett jävla tag tills jag kommer stänga på skiten igen, åtminstonde tills jag vart ute med Toy och lagat middag:p haha.

Resten av kvällen blir det nog film med fisen;). Ska käka mackor i ugnen osv;).

Ska nog ta och slänga in Toy i duschen en sväng sen med, han luktar lite illa fisen;) haha.

Jag menade det jag sa..

http://www.youtube.com/watch?v=L_XFMCgeI7c

"Oh no, Ill said to much"

Inga kommentarer: