torsdag 13 augusti 2009

Vad skulle du säga om jag sa så till dig?!













Slänger in lite bilder från våran fina sminkningsfest;)

Idag blev det fläsk och löksås, inte fy skam alltså:p.

Idag har jag faktiskt inte gjort så
där jätte mkt, haft en riktigt skön och lugn dag. Har blivit en hel del Zeldaspelande;). Och en massa promenader med Toy, har ju sån jävla träningsvärk och bästa sättet att bli av med det är ju av mer träning;). Var ju ute och sprang med Nils igår igen så det är väl det jag har fått det ifrån, om det inte var pga av dom där jävla klackarna jag gick med hela kvällen igår:S..


Angående Zeldaspelandet så har jag var
lite arg idag, det har verkligen inte gått min väg alls, och nu när jag precis skulle stänga av skiten jaa då så jävlar hitta jag lösningen haha. Mmm så nu är jag arg för det med, för jag lova Johan att bara gå och sätta mig en kvart ungefär framför datan innan vi började våran filmkväll, och jag vill ju för fan spela nu istället!!! haha. Men jaja natten är ju ung;).

Gårdagen ute var som sagt skitkul;). Hela dagen var perfekt;).
Efter 150 potatisar tillsammans med 350kg gös så blev det ju då dags för Nils och min springtur;). Denna gången gick det inte lika bra haha. Vet inte om det var träningsvärk i magen från dagen innan el om det berodde på att jag käkat som en jävla gris 10min innan haha. Men ont i magen gjorde det iaf.



Efter det stack jag hem fort som fan och hoppa in i duschen och sen fixa mig. Sen kom Chris och vi drog in till stan för at
t titta på årets andra derby.
Tror det var andra iaf:S haha.

Denna match var inte lika rolig att titta på som den första haha. Det hände inte så mkt kul i denna;), men det är givetvis lika kul ändå att titta på;). Och allt runt omkring:p.
Efter det stack jag hem till mig och bytte om, Elin och Elinh kom hit och vi drog direkt ner till Melkers lägenhet, satt där och drack och snacka skit;). Sen blev det harrys, och som sagt jag hade skitskoj där, belive it or not but its true;).

När jag kom hem var jag fortfarande onykter som ett svin, så jag satte mig vid dat
an och dryga i nån timme tills jag kände att jag inte kunde hålla mig vaken längre.



Imorn blir det ännu ett derby;). Chris kommer väll in några tim innan så vi kan fixa lite skit. Sen har jag inte bestämt mig för vad kvällen kommer bjuda på:S.. Men något ska jag väll allt hitta på;). Nej nu vill nog Johan ha ut mig till tvrummet, Ikväll bjuds det på Skotten i Knutby och ännu en Wallanderfilm;). Vet att du är avis Chris;).

"Dont know why I feel so good about it"

Inga kommentarer: