torsdag 6 augusti 2009

War!

Hm tänkte skriva lite om vad jag gjorde igår, men jag kommer fan inte ihåg! haha. Hm låt mig tänka lite, Ill get back on that one;).

Idag har jag och grabbarna iaf vart ute i Stjärnevik på lite bad;). Förbannat stor skillnad på att åka på dagen när solen är uppe;). Inte för att jag har något imot nattbad, det gillar jag verkligen;), men när det kommer just till nattbad så kan man bara hoppa i sen måste man dra så fort man går upp ur vattnet igen. Eftersom det är så jävla kallt på land om kvällarna.

Men idag var perfekt väder;). Så jävla skönt att bara ligga i solen och njuta;). Perfekt dag!!!;).

Chris lyckades "tappa" i mig i vattnet idag med!!! Gris! Nu har jag 2 till godo på dig!
Vi hade även lite sand/lera krig idag haha. Extremt heta efter det måste jag påstå;). Hela hårbotten full med grus just nu:S, så en dusch står näst på mitt schema ikväll.

Hoppas på att morgondagen blir lika skön och perfekt;). Förhoppningsvis blir det heldag med grabbarna. Åtminstonde heldag med chris;), vet inte vad som hänt med Nils men han har iaf gått och blivit lite tråkig haha;). Kan iofs förstå varför, men tro mig om det är något jag har lärt mig så är det att det inte hjälper att sitta hemma och deppa. Det finns en anledning till att vi finns i ditt liv, för att få dig att må bra;). Utnyttja det;).

Kvällen ikväll har sett lika skön och mysig ut den med;). Jag och Johan har legat på soffan och mysat till den nya wallander filmen;). Som förväntat så var den grymt bra;).
Vart lite trångt på soffan ikväll bara, Johan fick för sig att vi skulle ligga som vi jämt gjorde förr;), på samma del av soffan vill säga haha;). Men det var mysigt så inte för den delen;), men av nån lustig anledning så verkar han tro att han har större rätt till större del av soffan än mig haha.

Nu blir det som sagt dusch, nej det blir det inte, måste ringa Chris först jaa och bestäma något om morgondagen. Bäst jag gör det, Hej svej!

Neeej jag kom ju på att jag var tvungen att skriva om gårdagen med, och nu vet jag vad jag gjorde;). Var och bada med Chris;). Mer orkar jag inte skriva;).

http://www.youtube.com/watch?v=Hk1BQva1Tak

"Were one, but not the same"

Inga kommentarer: