lördag 15 augusti 2009

Youre the one thing I got right!


Kl är halv 4 och jag är inte det minsta trött än:/.. Har en jädrans huvudvärk bara..

Halv 2 inatt var jag ute och sprang igen;), 2 ggr idag bara, jag är stolt;). Toy tycker ju inte att det är fy skam heller så;).


Hm vafan ska jag hitta på för att bli trött inatt då?! Funderar på att räkna får, det ska vara bra sägs det.

Zelda helvetet vägrar jag ge mig på mer idag alltså, rädd att det ska sluta med att jag stryper nån jävel haha.
Nä fy fan vad jag arg vart på det där helvetet idag alltså.. och värre blev det ju med när jag stängde på skiten igen förut och det visa sig att dom där 4tim jag legat och kämpat med tidigare idag var borta!!! Skiten hade inte sparats alltså!!! Så jag fick göra om allt igen förut, och gissa om jag tryckte hårt på dosan genom alla uppdrag haha. Nä så Zeldat får nog vara för ett tag framöver nu, it brings out the worst of me!!! haha.


Fy fan fattar ni att sommaren snart är över?!! Det är både mörkt och kallt om kvällarna nu igen:/.. Vill inte ens tänka på vad som kommer hända till hösten och vintern, är ju just det att inte ett skit kommer hända!!!! Sommarn är ju helt okej för då finns det en miljon saker man kan göra, och man kan vara ute!
Så nej jag ser inte fram imot hösten och vintern för fem jävla öre. Förhoppningsvis så har man lyckats få tag i ett jobb då så att man har något annat att styra med, men jag är ju på g nu igen när det gäller det;). Ville bara ha en sista skön ledig sommar, och det har jag haft med, inget jag ångrar på. Sommarn har vart kanon alltså, och det har jag väll grabbarna att tacka mkt för;). En rolig, lat och minnesvärd sommar -09:D!

Imorn blir det svi för min del, förhoppningsvis så får jag med mig Nils ut på en springrunda;). Annars är han en latfis!


Nej nu måste jag nog hoppa ner i sängen, inget jag direkt längtar efter:/, men jag får försöka tänka på bra saker;), el så räknar jag får som sagt;). Godnatt!


"You’re indecisive when it comes to making any plans
you’re on the fence
you give me reasons I never seem to understand,
they don’t make sense
maybe ain’t enough for my heart
we’ll see, ain’t off to a great start
baby, I want you to be mine,
you better hurry ‘cause if I change my mind


You will never know,
what it means, to love me
and you will never know"

Inga kommentarer: