onsdag 12 augusti 2009

Beroende?! Oh jaa:p

ÅÅh jag är så himla kär alltså.. Link Link min kära Link!;). Vart får du allt ditt mod ifrån?! hahaha.

Som bestämt så börja jag spela inatt;), och jaa jag är redan fast! haha. Fick bli lite arg på skiten först eftersom jag dog och fick göra om en jävla massa, men sen så jävla gick det som på räls;). Så jag spelade väl i ca 5 tim inatt innan jag insåg att kl var över 5 och jag skulle upp skapligt idag och tvätta:S, så jag tryckte av spelet med riktig ångest haha. Jag ville ju spela!!!!! Och inte kunde jag sova efter det sen heller, jag låg ju bara och tänkte på hur jag skulle göra i spelet haha.
Och som jag trodde så blev det bara en rökpause på 5 tim haha. Och den rökpausen slängde jag in efter en akut pisspause haha. Annars så hade jag nog inte rökt alls;).

Nä så nu är jag fast! Har ingen lust alls att åka på fotbollen sen, el gå på harrys, vill ju vara hemma och spela istället;) haha.

Och angående fotbollen så kan jag verkligen inte bestämma mig för om jag ska gå el ej:S.. Vill ju se skiten, men det blir så jävla jäktigt då:S..

Aja hur el hur så ser jag fram imot ikväll;).

Nu ska jag skena ner i tvättstugan så jag får den skiten gjord till en början;), sen blir det att slänga på Zelda en sväng innan ännu en springtur med Nils;).

"If I see you next to never, How can we say forever?!"

Inga kommentarer: