fredag 21 augusti 2009

En ruga med ben!

Jag ligger just nu med världens jävla smärta i låret!!! Gör något så gudens ont så ni kan inte fatta!!! Var påväg tillbaka till husvagnen och gick ner för en jävla trappa, och då hände det något konstigt med benet. Jag trampa inte snett el något, gick precis som vanligt och helt plötsligt, som från ingenstans så säger det bara Booom och så känner jag världens jävla smärta i benet. Kunde inte ens gå knappt, men jag kämpa mig fram till toan lite längre bort där Johan var.

Jag tog mig iaf hela vägen bort till husvagnen, genom att bita mig i tungan för att inte skrika av smärta. Och här ligger jag nu och håller min genom smärtorna. Känns bättre än det gjorde när det hände, men jag kan fortfarande inte böja benet. Undra vafan som hände?!! Troligtvis var det väll nån muskel som knöt sig, men det lustiga var ju att skiten spred sig ner mot knät med:S!

Kul då! Inget mer lek och bus för Mia G!!!!!

Nu har jag iaf hällt upp mig mitt första glas vin, det får fungera lite som smärtlindring;).

Vi steg upp nån gång runt 10tiden imorse, jag låg sist kvar i sängen som vanligt. Tog ett piller inatt runt 3 tiden , och dom behöver man minst 8 tim sömn på annars känner man sig som ett jävla lik, och att gå upp ur sängen är svårare än att bestiga mounteverest! Men tillslut palla jag mig upp. Och efter att ha käkat frukost och gjort oss i ordningen så drog vi till Borgholm.

Jag var ju självklart tvungen att gå och titta om min kära iller bodde kvar på samma ställe som sist när jag var där, men icke! Där han bodde satt nu stora stenar för ingångarna, hoppas bara på att det inte är nån jävel som stängt in illern där och låtit honom svälta ihjäl. Såna iskalla människor förtjänar inte att leva!

Ringde iaf Culle då och berätta om det hela, men ha sa att illern flyttat till en större 2:a på hm vafan hette gatan?! Oviktigt kanske, huvudsaken är att illern inte blivit instängd, för jag tror på min kära vän Chris;).

Vi gick mest omkring i affärer och glodde, hitta inget jag direkt ville ha, så allt jag köpte var en burzum tröja (Som jag inte ens lyssnar på och tycker är riktig skit måste tilläggas), den enda som är bra med den mannen är att han är het:p haha, annars är han ett svin, en mördare och satanist så det bara skiker om det! Inte så insatt i hela den historien med det jag vet om honom är iaf skit, en lika hatad man som älskad säger dom ju, och jag kan mkt väl förstå varför. Man måste bara tillhöra "rätt sida" för att kunna älska den mannen.

Sen köpte jag en glass med;). Hemmagjord glass från Öland är inte skit alltså;).

Hahaha jaa just det jag har en liten rolig historia att berätta om gårdagen:D! Iofs jävligt personlig och kanske inte något man borde skiriva om här, men skitsamma;).

Igår när Johan och jag skulle gå och lägga oss och jag bytte om så sa Johan: Du har något där.

Jag titta ner och möttes av blicken av min egen bröstvårta haha. Mm Jaha sa jag bara tillbaka. Jag trodde han dumma sig. Då sa han igen: Men du har ju något där! Jag trodde fortfarande han dumma sig så jag sa: Jaa! Bröstvårta kallas det! Testa att trycka på den så får du se om det händer något!!! Hahah.

Men Johan gav sig inte: Seriöst du har verkligen någonting där!

Så jag titta ner igen och upptäckte en liten mörk prick, Oj är det en ruga sa jag då. Se du har säkert gjort så jag fått en ruga där tillochmed sa jag lite irriterat!!

Så jag börja pilla på rugan och upptäckte att min ruga tillskillnad från andra rugor hade ben!!!!!

Så det visa sig ju att det inte alls var någon ruga, utan en liten jävla äcklig fästing!!! På min bröstvårta!!!! El på min bröstgård iaf!!! Aggh!!!

Så Johan fick lite jobb med att ta bort den innan han fick gå och lägga sig;). Men han fick bort den iaf;). Så nu har jag en fästingfri bröstvårta igen:D! Har ju sagt åt dom jävlarna att det är fäääst förbud på min nipple!! haha. Första jag gjorde efter det var att noga granska min andra bröstvårta med kan jag lova:p, men där var det ingen fääst som tur var:p.

Aja nu måste jag trycka i mig lite mer smärtlindring innan vi ska palla oss bort till resturangen på lite käk;).

"Ill see youre true colors, and thats why I love you"

Inga kommentarer: