söndag 2 augusti 2009

Tiden står stilla!

Åhh vad tiden går sakta när man går och väntar... Kom hem nu!

Har lagat mat 2 ggr ikväll bara för att få tiden att gå haha. Försökte lägga mig och glo på tvn förut för att döda lite tid, men nej tvn finner jag absolut ingen ro i längre. Tycker inte att finns ett skit som är sevärt längre. Bläää på tvn!!!

Istället så bestämde jag mig för att gå en långpromenad med toysan;), förbannat skönt ute ikväll;).
Tog med mig mobilen för jag tänkte att det kanske kunna vara något lyssningsbart på radion ikväll, men jag hade dock så fel som man kan ha! När jag stängde på så var första låten som spelades Sarah dawn finers jävla moving on haha! och visst den är mäktig som sagt, noot hahaha! Men iaf så kunde jag inte stänga av då, utan jag var tvungen att lyssna tills låten passerat sitt mäktigaste ställe haha, för då får jag mig en knasig bild i huvet av en viss person som dansar förbannat hett till det stycket haha. Sen efter det så tänkte jag att vafan jag lyssnar väll klart, låt jävlen är ju ändå snart slut. Och efter det så kom det 3 till skitlåtar på rad så då gav jag upp och stängde på mitt kära hinder istället;).
Kunde man gifta sig med ett band så skulle jag gifta mig med hinder;), tänk att få höra deras ljuva toner hela dagarna;), what a pleasure:p.

Min kritik till hinder är inte uttjatad va?!! haha. Men jag kan inte rå för det, jag har aldrig varit så kär innan i hela mitt liv hahaha!

Och deras äldsta platta är så jäävla hm, tafatt hahaha! El hur fan ska jag förklara, den är så extremt dålig gjord så det blir bland det bästa jag någonsin hört haha;). Och deras texter är så mmmmmmmhmmmmmmmmmmm!!!!! Som jag nämt innan, Dom är genier!

Bara 3 tim och 45min kvar tills Johan kommer;) haha. Och jag bara sitter här och äter och äter haha, tröstäter haha. Skynda dig hem Johan innan jag blir feeeeet! haha;).

Inatt sov jag jätte oroligt, så jag drömde typ 15omiljoner olika drömmar. Såna drömmar som verkligen inte har någon betydelse:S, och såna är ju astråkiga. Den ena handla typ om att jag och culle ville hitta någonstans att bada ensamma, så vi bestämde oss för att dra ut och bada i värsta ovädret för att vara säkra på att just få vara just det, ensamma. Men när vi precis ska gå i vattnet i stormen så tittar solen fram och som från ingenstans så dyker det upp fullt med folk, framförallt en massa tyska turister haha. Så culle vart skitförbannad och springer upp ur vattnet och skriker: Ni kan dra åt helvete allihoppa!!!!! mot tyskarna haha. Så jag smyger lite sakta upp ur vattnet jag med, knallröd som en gris i ansiktet haha. Iaf så sluta det med att Chris och jag tog våra fordon, som i denna dröm var hästar haha, och red iväg;).
Tur att det var hästar, för både Chris och jag är ju så jävla hästintresserade haha. Som sagt tråkig och meningslös dröm!

Om jag kanske skulle baka något tills Johan kommer hem?!:p, nja fan va jobbigt, känns som att jag styrt hela dagen med massa tråkiga sysslor, so no more thanks!

Nä fan jag ska lira lite poker;), det var grymt länge sen;).

Take Care!

"When Im down something picks me up to fall down agaie"

Inga kommentarer: