söndag 2 augusti 2009

Helgen i sig!


Söndag idag och mkt har hänt i helgen;), både dåliga och jävligt bra saker;). Så en händelserik helg, men framförallt lärningsrik;).

Idag har jag vart riktigt duktig alltså, har städat hela lägenheten och diskat;). Det såg faktiskt inte så farligt ut, men jag vill ändå att Johan ska få komma hem till en fin och nystädad lägenhet;).


Kan faktiskt erkänna att jag saknat honom som tusan nu dom här dagarna, hela fredagskvällen ute så var allt jag kunde prata om hur mkt jag saknade Johan och hur mkt jag älskar honom haha. Så jag gör nog det;), han är oersättlig i mina ögon, finns verkligen ingen som kan ersätta honom! Så om det kommer en dag då jag måste det, så vet ifan hur det kommer gå.
Skulle inte spela nån roll om jag skulle träffa nån ny, Johan skulle föralltid finnas djupt inom mig. Och den nya jävlen skulle få ett helvetes arbete framför sig att leva upp till Johan haha, Good luck säger jag bara! haha;).

Det känns inte rätt att gå och lägga sig i en våran tomma säng om kvällarna, någon fattas. Men då är det bara byta kudde till Johans och ligga och lukta lite extra noga så känns det som att han ligger där brevid;) haha. Att människans egen doft kan dofta så gott alltså haha, Johan skulle jag kunna och ligga och bara lukta på i tim;).

Nä så nu får han komma hem tycker jag;), vill ha han brevid mig i sängen;).

Hahah herregud vad bra saker jag har skrivit om honom! haha. Märks det att jag saknar honom?!! haha. Så här gullig brukar jag väll aldrig vara:O!


Emmie pullan har vart här idag med på typ 20 cigg och en jävla massa skitsnack;) haha. Vi brukar göra så att vi träffas nån gång i veckan och snackar lite skit och uppdaterar varandra om det nyaste skvallret och nyheterna haha;). Äkta kärring möten med andra ord haha. Men det är kul;), fick reda på en hel del smaskiga och snuskiga detaljer idag:p.

Sammanfattning av helgen: Gamla dåliga ovanor är brytna, och in kom det nya;) haha.


http://www.youtube.com/watch?v=BMFfc0H4Vlg

"I never ment to let it get so personal"

Inga kommentarer: