tisdag 18 augusti 2009

Piroger och Polly!

Usch ikväll känner jag mig sket slut, and I löve it;). Finns bara en sak som är fel med denna kväll, och den saken kommer verkligen göra så att jag inte kommer kunna somna. Jag var ju sååååå näääära!

Idag har jag iaf vart ute och sprungit igen, och denna gången var det verkligen förbannat jobbigt, jobbigare än någonsin innan alltså.. vet inte om det berodde på att Chris var med denna gång, fuskarn!!! Men jag var helt jävla ärligt nära på att spy i slutet av utmattning haha.

Efter att vi hunnit fatta andan igen efter springturen så lira vi lite fotboll;), det är faktiskt jävligt skönt och kul;). Men några pauser måste man ju få ta där med som med allt annat:p.

Sen efter det stack vi hem och duscha och drog sedan in till stan för att tanka och köpa lite käk;).
När vi kom hem igen så bakade Culle och jag piroger;), meningen var att det skulle bli gott, men det blev det inte haha. Joo köttfärsåsen vart god;), som vanligt då;), men brödet smaka inte så värst alltså, torrt och jävligt:S. Men visst gick det trycka ner skiten, de gjorde det allt;).

Efter det blev det lite Kalle och Musse;), länge sen vi körde det. Och jag vann ju självklart;). Vann även våran "såkallade" nya haklek haha. Nudda hakan sist:p haha.
Jaa Culle och jag blir verkligen som 10år igen när vi är ensamma haha, tur att ingen ser oss:O!

Aja har ju vart nyttig idag med grabbarna iaf, for once! Men nu blir det lite onyttig och seriös tid framöver, på tors åker jag ju till Öland med fisen:D! Vad mysigt vi ska ha;). Längtar;).
Kommer nån gång nästa vecka igen, det hela beror på vädret, men inte senare än ons för då ska jag på möte.

Nej nu orkar jag inte skriva mer, måste hitta på nån nattaktivitet så jag blir lite trött;).

Natti

Het låt;)

http://www.youtube.com/watch?v=DE9IchvpOPk


"When you want it she want it"

Inga kommentarer: